BonoDomo Pay
Kaip pakeisti sąskaitos gavimo būdą?
Kaip atsieti, pašalinti iš savitarnos objektą?
Kaip pridėti kitus objektus?
Kaip savitarnoje rasti Planuojamus / Atliktus darbus?
Nerandu savo naujausios sąskaitos ir ankstesnių sąskaitų mokėjimų istorijos
Sąskaita apmokėjau, bet klientų erdvėje rodo tą pačią mokėtiną sumą
Klaidingai atlikau mokėjimą, kaip galėčiau susigrąžinti įmoką?
Kas yra BonoDomo Pay?
Ar BonoDomo Pay kainuoja?
Kodėl nebematau įprasto BonoDomo mokėjimo lango?
Kodėl mane nukreipia į BonoDomo Pay puslapį?
Ar ir toliau galiu apmokėti „Mano BŪSTO“ sąskaitą?
Ar mano mokėjimai saugūs?
Ar turiu susikurti atskirą paskyrą?
Kaip apmokėti sąskaitas?
Kaip susikurti mokėjimo sąrašą?
Kiek mokėjimo sąrašų galiu turėti?
Ar galiu vienoje paskyroje apmokėti kelių skirtingų asmenų mokesčius?
Ar galima koreguoti mokėtinas sumas ir apmokėti tik dalį sąskaitos?
Kodėl sąskaitos suma pateikta su „-“ ženklu?
Kodėl gavau mokėjimo sąskaitą su skolą už praėjusį laikotarpį, nors mokėjimo sąskaitą buvo apmokėta?
Per klaidą pasirinkau ne tą tiekėją ir padariau pavedimą, kur turiu kreiptis dėl lėšų grąžinimo?
Sumokėjau ne tam tiekėjui, ar galiu perkelti mokėjimą?
Kada paslaugos teikėjas gauna mano įmoką / informaciją apie apmokėtą įmoką?
Kada atnaujinami duomenys?
Kodėl negaliu sumokėti 23.50 val. – 00.50 val.?
Ar galiu iš savo sukurto mokėjimų sąrašo apmokėti sąskaitas ne visiems teikėjams iš karto, o pasirinkti tik vienos arba kelių sąskaitų apmokėjimą?
Ar tiekėjų sąskaitos automatiškai atnaujinamos kas mėnesį?
Ar gausiu patvirtinimą apie atliktą mokėjimą?
Ar sąskaitų apmokėjimui galiu naudotis bet kuriuo banku?
Sąskaitos apmokėjimo būdai
Atgal