„Mano BŪSTO" darbai ir paslaugos
Kaip savitarnoje rasti Planuojamus / Atliktus darbus?
Ar būsto administratorius tarpininkauja dėl žalos atlyginimo, pvz.: būsto užliejimo?
Ar galima pastatyti kelio užtvarą prie įvažiavimo į namo automobilių stovėjimo aikštelę, kad gretimų namų gyventojai negalėtų joje statyti savo automobilių
Ar galima sustabdyti mokesčių skaičiavimą, jei bute niekas negyvena?
Ar namo administratorius turi informaciją apie laisvas/neparduotas automobilių stovėjimo aikštelės vietas mano name?
Ar reikia suderinimų arba leidimų, jei gyventojas nori įstiklinti savo buto balkoną?
Ką daryti, jei prie namo automobiliai statomi ant žalios vejos arba šaligatvio?
Kada ir kokiais kanalais namo administratorius pateikia metinę ataskaitą?
Kaip užsisakyti paslaugą?
Kas apmoka (nuomininkas ar savivaldybė) už avarinės iškvietimą į savivaldybei priklausantį butą, kad gedimas buto ribose?
Kas sprendžia kaupiamųjų lėšų panaudojimą?
Kodėl reikia mokėti už lifto priežiūrą (remontą, keitimą) 1 arba 2 aukšto gyventojams?
Kokias atvejais nereikalingas bendrasavininkų pritarimas didelės apimties darbams?
Kur galima sužinoti, kuris sandėliukas priklauso butui?
Kur kreiptis jei neveikia gatvės apšvietimas?
Kur kreiptis jei prie namo nuvirto medis?
Kur kreiptis pažeidus apskaitos prietaisų plombas?
Kur kreiptis, jei laiptinėje apsigyveno benamiai?
Kur kreiptis, jei prie namo yra nugaišęs gyvūnas?
Kur kreiptis, kad būtų išvežti iš rūsio, laiptinės bendrojo naudojimo patalpose sukrautos stambiagabaritės atliekos?
Noriu, kad būtų suvesti mano duomenys, jog galėčiau patekti į teritoriją ar automobilių stovėjimo aikštelę. Kokią informaciją turiu pateikti?
Skubios pažymos apie įsiskolinimą teikimas kliento nurodytu elektroninio pašto adresu
Atgal