2022-05-03 12029 Peržiūros

Gyventojai, kurie dar nepasirinko nepriklausomo elektros tiekėjo, turėtų suklusti. Iki šių metų birželio 18 dienos nepasirinkus tiekėjo, tolimesnį elektros energijos tiekimą 6 mėnesius, tik jau galimai didesne kaina, užtikrins garantinis tiekėjas ESO.

Rūpinasi iš anksto

Iki birželio 18 dienos 1-5 tūkst. kWh elektros per metus sunaudojantys buitiniai vartotojai turės pasirašyti naują elektros tiekimo sutartį. Dėl augančių energetikos kainų vieną kartą nepriklausomo tiekėjo pasirinkimas jau buvo atidėtas, šį kartą pasirinkimo data – galutinė.

Anot daugiabučius namus administruojančios įmonės „Mano BŪSTAS“ direktoriaus Mindaugo Genio, tarp bendrovės aptarnaujamų gyventojų – vis mažiau dar nepriėmusių šio svarbaus sprendimo. Gyventojai yra sąmoningi ir iš anksto rūpinasi, kad netektų mokėti daugiau.

„Suprantame, kad dažnam klientui pritrūksta laiko įsigilinti į elektros rinkos liberalizavimo niuansus, ypač kadangi nieko panašaus anksčiau nėra buvę – rinka tokiu mastu liberalizuojama pirmą kartą. Savo klientams siūlome savo nepriklausomu elektros energijos tiekėju pasirinkti „Perlas Energija“. Klientai tą padaryti gali per „Mano BŪSTAS“ klientus aptarnaujančią savitarnų platformą „BonoDomo“, kurioje be šio tiekėjo pasiūlymų pateikiami ir kiti naudingi pasiūlymai“, – sako M. Genys.

Siekia patogumo

Anot „Perlas Energija“ direktoriaus Viliaus Juraičio, bendrovė yra orientuota į paprastumą. „Siekiame, kad sudarančiam sutartį ir besinaudojančiam mūsų paslaugomis klientui visos sąlygos būtų 100 procentų aiškios ir suprantamos“, – sako V. Juraitis.

Daugiabučių gyventojams aktualu, kad „Perlas Energija“ sutartys yra paprastos, jose nėra painių sąlygų ar žvaigždučių, o pateikiamos kainos – galutinės.

„Perlas Energija“ siūlo ne tik patrauklią elektros kainą bei paslaugos tiekimo sąlygas, bet ir siekia patogumo savo klientams. Gyventojus įmonė aptarnauja tiek internetu, tiek ir „Perlas“ terminaluose, kurių skaičius siekia 2 tūkstančius.

Neapsunkina terminuotomis sutartimis

Gyventojams patogu ir tai, kad „Perlas Energija“ savo klientų neapsunkina terminuotomis sutartimis. „Visos „Perlas Energija“ sutartys yra neterminuotos, tad atsisveikinti sutarę gyventojai sutartį gali bet kada ir be jokių apribojimų ją nutraukti“, – teigia V. Juraitis.

„Perlas Energija“ nėra rinkos naujokai – patirtį jie perima iš kolegų, kurie mokesčių surinkimo ir klientų aptarnavimo srityje dirba per 20 metų. „Suprantame klientų poreikius ir esame pasiruošę atsakyti į visus kylančius klausimus“, – pasakoja V. Juraitis.

„Perlas Energija“ šiuo metu jau pasirinko daugiau nei 100 tūkstančių klientų.

Nepasirinkus – 25 proc. brangiau

Nepriklausomo tiekėjo galima ir nesirinkti – tokiu atveju už elektrą tektų mokėti net 25 proc. brangiau, negu elektros energija kainuoja biržoje. Iki birželio 18 d. nepasirinkus tiekėjo, nuo liepos mėnesio tolimesnį elektros energijos tiekimą 6 mėnesius, tik jau didesne kaina, užtikrins garantinis tiekėjas ESO.

Garantinio tiekėjo parduodamos elektros energijos kaina priklausys nuo vidutinės ankstesnio mėnesio biržos kainos ir bus perskaičiuojama kas mėnesį, pritaikant koeficientą 1,25.

Tai reiškia, kad gyventojai, nepasirinkę tiekėjo, už elektrą mokės elektros energijos pardavimo biržos kainą, padaugintą iš 1,25. Tuo tarpu tie, kurie pasirinko tiekėją, mokės biržos kainą ar fiksuotą nepriklausomo tiekėjo siūlomą kainą.

Šiemet laukia ir trečiasis elektros rinkos liberalizacijos etapas. Jo metu likę vartotojai iki gruodžio mėnesio 18 dienos turės pasirinkti tiekėją. Į paskutinį etapą įtraukti vyresnio amžiaus gyventojai, socialiai pažeidžiami asmenys, namų bendrijos ir administratoriai.