2022-07-21 5261 Peržiūros

Daugiabučių priežiūros paslaugas teikiantis „Mano BŪSTAS“ sėkmingai didino naujų klientų gretas. Gyventojai atskleidžia, kokie esminiai kriterijai lėmė jų pasirinkimą būsto priežiūros paslaugas patikėti šiai įmonei.

Per pirmąjį šių metų pusmetį „Mano BŪSTĄ“ savo turto prižiūrėtoju pasirinko dar apie 40 daugiabučių namų, kurių bendras plotas – per 60 tūkst. kv. metrų. Įmonė naujiems, kaip ir esamiems, klientams teikia visas būsto priežiūros paslaugas, užtikrina tinkamą ir savalaikę daugiabučių priežiūrą bei didina turto vertę.

Daugiabučio gyventojas Vaidotas pasakojo, jog rinkdamiesi namo prižiūrėtoją atliko nemažai namų darbų, kol galiausiai savininkų dauguma nubalsavo už „Mano BŪSTĄ“. Vyras sako, kad tinkamo administratoriaus paieškos užtruko, tačiau pabrėžė, jog domėjimasis rinka ir paslaugų tiekėjais davė teigiamų rezultatų.

„Administravimo paslaugas teikia nemažai bendrovių, tad pasirinkimas išties yra. Tačiau kai pradedi domėtis kas ką siūlo, automatiškai nemažai įmonių atkrenta, nes jų paslaugų krepšelis yra menkas arba, sakykime, tik bazinis. Mes norėjome, kad mūsų namu rūpintųsi didelę patirtį turinti ir platų paslaugų spektrą siūlantį įmonė. „Mano BŪSTAS“ geriausiai atitiko šiuos kriterijus, todėl su kaimynais sutarėme, kad būtent ši įmonė rūpinsis mūsų turtu“, – dėstė Vaidotas.

Vyras teigė, kad iš esmės šio administratoriaus pasirinkimą nulėmė keli aspektai – namui priskirtas klientų atstovas, nuosava avarinė tarnyba bei patogi skaitmeninė būsto valdymo platforma „BonoDomo“.

„Iš patirties galiu pasakyti, kad „Mano BŪSTAS“ operatyviai reaguoja į mūsų pranešimus, pagalbą garantuoja darbo valandomis dirbantis Klientų centras. Teko kviesti ir visą parą budinčią avarinę tarnybą, tai atvykimas tikrai neužtruko. atvyksta laiku. Man, kaip technologijų mėgėjui, patinka būsto priežiūros klausimus spręsti per mobilią aplikaciją, o tokią galimybę suteikia „BonoDomo“ savitarna. Tai kad esame patenkinti „Mano BŪSTO“ paslaugomis“, – kalbėjo Vaidotas.

Senos statybos daugiabutyje gyvenanti Ieva sako, kad kaimynų dauguma „Mano BŪSTĄ“ šiemet pasirinko nebegalėdami kentėti senojo administratoriaus savivalės ir nekompetencijos. Esą buvusi įmonė tik rinko vis didėjančius mokesčius, tačiau realių darbų neatlikdavo. Į gyventojų priekaištus bei pastabas bendrovės atstovai, pasak Ievos, taip pat nereagavo.

„Džiaugiamės atsisakę senojo administratoriaus paslaugų ir pasirinkę „Mano BŪSTĄ“. Požiūris į klientą dabar skiriasi kaip diena ir naktis. Į visus mums rūpimus klausimus atsako namui priskirtas klientų atstovas, telefonu bei el. paštu maloniai konsultuoja klientų centro konsultantai. Beje, šalia esančio daugiabučio namo gyventojai, matydami, kaip šauniai mes tvarkomės, taip pat svarsto atsisakyti esamo administratoriaus paslaugų ir pasirinkti „Mano BŪSTĄ“. Geri pavyzdžiai užkrečia“, – sako Ieva.

„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia jau daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje, o bendras prižiūrimų daugiabučių namų plotas viršija 10 mln. kv. metrų. Bendrovė nuolat diegia inovatyvius, tvarius ir skaidrius būsto priežiūros sprendimus, kurie didina klientų turto vertę ir gerina gyvenamąją aplinką.