2022-10-11 846 Peržiūros
„Mano BŪSTAS“ daug dėmesio skiria ne tik kokybiškai būsto priežiūrai, bet ir aptarnavimo kokybei.

Vertindami aukštą paslaugų kokybę, naujoviškus sprendimus ir greitą problemų sprendimą vis daugiau alytiškių savo būsto priežiūrą patiki „Mano BŪSTUI“. Savo ruožtu įmonė sako ir toliau sieksianti teikti aukštos kokybės paslaugas bei rūpinsis, kad visiems klientams visada būtų ramu dėl namų.

Nuolat į klientams skirtus veiklos procesus investuojantis „Mano BŪSTAS“ šiemet sulaukė nemažai gyventojų užklausų dėl galimybės administruoti jų daugiabučius namus. Įmonės atstovai pastebi, kad tokį gyventojų susidomėjimą lemia keletas veiksnių, kurių pagrindiniai – noras, kad namais būtų pasirūpinta iki menkiausių smulkmenų bei šiuolaikiškas požiūris į kiekvieną klientą.

„Mano BŪSTO“ Alytaus regiono vadovas Valentinas Jerošenko atskleidė, kad šiais metais įmonės paslaugomis pradėjo naudotis dar 9 daugiabučiai namai. Iš viso kompleksines būsto priežiūros paslaugas bendrovė Alytuje teikia 138 daugiabučiams.

Pasiteiravus, kodėl alytiškiai renkasi „Mano BŪSTĄ“, V.Jerošenko sako, kad tiek esami, tiek būsimi klientai labiausiai vertina ilgametę įmonės patirtį, modernius ir išskirtinius būsto priežiūros sprendimus, operatyvumą, norą padėti net sunkiausiose situacijose.

„Visada siekiame atliepti visų, net ir pačių įnoringiausių, klientų lūkesčius. Todėl labai daug dėmesio skiriame ne tik darbų kokybei, bet ir aptarnavimo kultūrai. Norime ir stengiamės, kad žmonės gautų geriausias paslaugas visame Alytuje“, – teigė V.Jerošenko.

Keletui daugiabučių namų pirmininkaujantis Robertas Jasionis neslepia, kad įmonė išties skiria didelį dėmesį daugiabučių priežiūrai ir atsakingai atlieka visas jiems deleguotas užduotis.

„Džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTAS“ visada viską atlieka laiku, net ir atsižvelgiant į tai, kad šį įmonė aptarnauja didelį kiekį daugiabučių visoje Lietuvoje. Ypač džiaugiuosi klientų atstove Ramune Aleknavičiene, kuri pasirūpina, kad sąskaitų siuntimai, įvairūs darbai būtų atlikti kokybiškai ir laiku“ – pasakojo R.Jasionis.

Tai, kad „Mano BŪSTAS“ stengiasi kokybiškai prižiūrėti daugiabučius namus, rodo ir statistika. Anot įmonės vadovo, pastaraisiais metais ženkliai sumažėjo gyventojų skundų, padaugėjo gaunamų padėkų. Be to, kone dvigubai sumažėjo avarijų daugiabučiuose skaičius, o tai rodo, kad daugiabučiais yra tinkamai rūpinamasi.

„2020 metais likvidavome 642 avarijas, 2021 metais – 609, o šiemet turėjome jau tik 337 avarinius iškvietimus. Šie skaičiai puikiai iliustruoja, kad mūsų specialistai vykdo kokybišką prevenciją, dėl kurios pavyksta daugiabučiuose išvengti avarijų“, – pabrėžė „Mano BŪSTO“ Alytaus regiono vadovas.

Laukiant brangaus šildymo sezono „Mano BŪSTAS“ itin didelį dėmesį skyrė namų paruošimui žiemai, tad gyventojai, kurių daugiabučius prižiūri įmonė, gali būti ramūs. Visi namai ir jų inžinerinės sistemos jau parengtos artėjančiam šildymo sezonui, o ypatingas dėmesys šiemet skirtas taupiam energijos resursų vartojimo užtikrinimui. Visą vasarą įmonės darbuotojai aktyviai vykdė pasiruošimo darbus, kurie būtini, kad šaltuoju metų laiku šiluma daugiabučiuose būtų vartojama kuo taupiau ir efektyviau.