Palangos Vanagupės g. gyventoja Regina pastebėjo, kad dėl siaučiančios audros jos balkono konstrukcijų būklė darosi vis blogesnė. Sunerimusi moteris nieko nelaukdama kreipėsi į „Mano BŪSTO“ specialistus ir taip apsaugojo save ir kaimynus nuo gresiančio pavojaus.
„Visai neseniai, kuomet Lietuvoje vis vyko audros, išgirdau, kad mano balkonas vis leidžia kažkokius bildesius. Pažiūrėjus pamačiau, jog visas balkonas tarsi šiek tiek juda, o ir langai atrodė, kad neatlaikys ne tokios jau ir stiprios audros, bijojau, kad jie suduš. Iš tikrųjų buvo baisoka, todėl nieko nelaukdama kreipiausi į „Mano BŪSTO“ darbuotojus“, – pasakoja gyventoja Regina.
Kaip vėliau paaiškėjo, dėl silpnos balkono būklės viskas galėjo baigtis blogiau.
„Atvykęs „Mano BŪSTO“ darbuotojas nustatė ir tikrai patvirtino, kad balkono būklė yra prasta, dėl to galėjo grėsti pavojus ne tik man, bet ir mano kaimynams, įsivaizduokit kas galėjo atsitikti! Atvykę kiti darbuotojai labai tvarkingai viską sutvirtino, viską užglaistė, kad balkonas nerūdytų bei sutvarkė atšokusias plyteles“, – pasakojo gyventoja Regina.
Moteris akcentavo, kad įmonės specialistai tikrai kaip reikiant pasistengė, o toks atsakingumas ir gražus bendravimas, jos nuomone, išties džiugina.
„Buvau tikrai nustebinta ne tik greitai atliktu darbu, bet ir maloniu bendravimu, kas dabar gan reta! Tad tikrai galiu būti rami dėl savo balkono, jaučiuosi tikrai daug saugiau“, – džiaugėsi Regina.
„Mano BŪSTO“ kvalifikuoti specialistai vykdo nuolatinę daugiabučių namų apžiūrą, tačiau bendrovė ragina nelikti nuošalyje ir pačius gyventojus. Pastebėjus gedimus ar avarinius namo konstrukcijų bei inžinerinių sistemų požymius, įmonės specialistai prašo nedelsiant apie tai informuoti klientų atstovus arba kreiptis Klientų centro telefonu 8 700 55 966.