Artėjant savaitgaliui įvykus avarijai, Stasė nerimavo, kad savaitgalį be karšto vandens liks ne tik ji, bet ir kaimynai. Moterį maloniai nustebino „Mano BŪSTO“ santechnikas, kuris ne tik operatyviai atvyko, bet ir kokybiškai išsprendė problemą.
„Apie santechniko elgesį, apie darbuotoją galiu tik labai gerai atsiliepti. Labai kultūringas, sąžiningas, tylus, ramus žmogus. Sakiau – ramybės įsikūnijimas, tokio santechniko dar nebuvau sutikus“, – pasakoja Stasė.
Jos ankstesnė patirtis su šios profesijos atstovais – ne tokia šviesi. „Paprastai būna – atvažiuoja santechnikas ir skundžiasi: „Čia viskas negražu, viskas ne taip“. O šįkart atėjo žmogus, žinantis savo darbą, pasakė ko reikia, nuvažiavo, nupirko, pastatė, sutvarkė. Be jokių priekaištų, be jokių išsidirbinėjimų. Labai tvarkingai, kokybiškai, viską gerai padarė“, – sako moteris.
Vėlų ketvirtadienio vakarą įvykus avarijai, trūkus žarnai po kriaukle, ponia Stasė į bendrovę „Mano BŪSTAS“ kreipėsi ankstyvą penktadienio rytą. Moteris buvo sunerimusi, kad be karšto vandens visą savaitgali liks ne tik ji pati, bet iš viso keturi butai.
„Vadybininkė pasirodė labai faina, iš karto sureagavo į informaciją, kad keturiems butams atjungtas vanduo. Nesinorėjo, kad dėl vienos žarnelės plyšimo tiek žmonių liktų be šilto vandens. Nesmagu šiais laikais. Apie avariją pranešiau 8 valandą ryto, o santechnikas jau 10 ar 10:30 valandą buvo pas mus. Taip gerai buvo sureaguota… Aš labai pergyvenau, matyt, pajuto pagal mano balsą, kad pergyvenu dėl kitų žmonių“, – pasakoja moteris.