2024-04-23 342 Peržiūros

Jau daugiau nei du metus „Mano BŪSTO“ kiekvienam namui yra priskyręs po klientų atstovą, kuris padeda išspręsti su namo priežiūra susijusius klausimus. Šiandien įmonės klientai neslepia ir sako – paslaugų kokybė išties pagerėjo.

„Mano BŪSTAS“ 2021 metų rudenį kiekvienam namui priskyrė po klientų atstovą – specialistą, kuris atstovauja išskirtinai daugiabučių gyventojų interesus.

Bendrovės klientai džiaugiasi, kad ištikus bėdai, gali paskambinti tiesiogiai jo namo priskirtam atstovui. Neretai į atstovą jau tik vardu besikreipiantys gyventojai mini, jog „Mano BŪSTO“ atstovai greitai ir kokybiškai išsprendžia iškilusius klausimus.

„Labai džiaugiamės mūsų Klientų atstove Viktorija, kuriai užtenka tik parašyti ar paskambinti ir jau kitą, ar net tą pačią dieną vyksta visi darbai. Lemputės, palėpės tvarkymai, fasado ar remonto darbai, balsavimai – viskas daroma taip, kad nereikėtų skambinėti ir tai tikrai parodo, kad klientas rūpi“, – pasakoja vilnietis.

Pagrindinės klientų atstovų užduotys – rūpintis, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, kontroliuoti, kad rangovai darbus klientų namuose atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Klientų atstovai taip pat inicijuoja balsavimus ir dalyvauja gyventojų susirinkimuose bei koordinuoja, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos per protingą terminą.