Smiltelės gatvės gyventoja Danutė dėl drėkstančios sienos kreipėsi pagalbos į „Mano BŪSTĄ“, o po atliktų darbų liko nustebinta ne tik kruopščiai atliktu darbu, bet ir greitu problemos išsprendimu.
Klaipėdietė Danutė pasakojo, kad dėl susidėvėjusių tarpblokinių siūlių viename iš buto kambarių ėmė kauptis drėgmė ir pradėjo veistis pelėsis. Moteris ilgai nedvejojo ir kreipėsi į „Mano BŪSTO“ specialistus, kurie nieko nelaukdami ėmėsi spręsti gyventojos bėdą.
„Į vieną iš mūsų kambarių pradėjo plisti pelėsis, tad nežinodami ką daryti, kreipėmės į „Mano BŪSTO“ specialistus. Pastarieji patikino, kad negalime daryti remonto buto viduje tol, kol nebus sutvarkytos tarpblokinės siūlės iš lauko pusės. Sutikome ir ganėtinai greitai prie mūsų namo atvyko aukštalipiai, kurie net itin vėjuotą dieną atliko visus darbus labai greitai, o svarbiausia – kokybiškai“, – dalinosi įspūdžiais uostamiesčio gyventoja.
Danutė pasakojo, kad ją maloniai nustebino darbų atlikimo terminas, kadangi anksčiau tarpblokinių siūlių remontą buvo žadėta atlikti tik pavasarį, kai pagerės oro sąlygos.
„Specialistai patikino, kad tokią situaciją reikia spręsti greitai, nes problema tik didės, tad likau sužavėta „Mano BŪSTO“ darbuotojų rūpestingumu, nes jie nepaliko mūsų šalti ir kvėpuoti pelėsiu visą likusią žiemą“, – džiaugiasi įmonės klientė.
Danutės teigimu, tai ne pirmas remontas, kurį įmonė atliko jos name, ir jai dar nė sykio neteko nusivilti jų kokybe.
„Mano BŪSTO“ Priežiūros grupės vadovas Vidas Balbuckis pabrėžė, kad įmonės specialistai visada pasirengę padėti klientams ir nesvarbu, ar tai būtų šventinė diena, ar už lango pūstų didžiulis vėjas, ar kaitintų svilinantis karštis.
„Kiekvienas klientas yra vienodai svarbus, todėl greitis ir kokybė – mūsų kasdienių darbų prioritetas. Džiaugiuosi savo komandos ryžtu ir sugebėjimu operatyviai padėti poniai Danutei. Tikiuosi, išspręstos problemos daugiau jos nebekamuos“ – teigė V. Balbuckis.