Malonus bendravimas, greita reakcija ir puiki darbų kokybė – tokius pagrindinius kriterijus įvardijo „Mano BŪSTO“ klientė Svetlana, paprašyta pakomentuoti, kodėl įmonės paslaugas įvertino dešimtuku.
Pastaruoju metu „Mano BŪSTAS“ pirmenybę teikia klientų aptarnavimo ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimui, rangovų kontrolei bei patraukliai kainodarai, o taip pat – stiprios komandos formavimui, kuri dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius. Minėtus pokyčius pastebi ir klientai, tarp kurių – ir Šiaulių g. 29 name gyvenanti Svetlana.
„Džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTAS“ visada padeda išspręsti įvairias problemas. Visi darbuotojai bendrauja labai maloniai, nesvarbu kiek kartų paskambinsi, visada atsako į rūpimus klausimus. Taip pat yra tikrai malonu, kad su klientų konsultantais galima susikalbėti įvairiomis kalbomis, jaučiasi, kad darbuotojai nori padėti klientams“, – pasakojo gyventoja Svetlana.
Svetlanos teigimu, „Mano BŪSTAS“ dažnai atlieka įvairius namo būklės gerinimo darbus, ir jai dar nė sykio neteko nusivilti jų kokybe.
„Mūsų daugiabutyje, tikriausiai kaip ir kiekviename, dažnai atsitinka įvairios avarijos, tai elektra, tai stogas, tai vanduo, tačiau ne karto neteko nusivilti greita reakcija ir gera kokybe. Net kai nebūdavo vandens, „Mano BŪSTO“ specialistai labai greitai sutvarkydavo, net nespėdavome pastebėti, kad nėra vandens! Tad tikrai visą „Mano BŪSTĄ“ vertinu stipriu dešimtuku“, – džiaugėsi Svetlana.
Bendrovės Klaipėdos regiono vadovas Marius Šiaulys patvirtino, kad per pastaruosius pusantrų metų įmonė padarė ženklų kokybinį šuolį ir tai atsispindi jau 18 mėnesių kasdien vykdomose klientų pasitenkinimo apklausose.
„Nuolat stengiamės dėl klientų ir norime, kad jie būtų patenkinti mūsų paslaugomis. Ačiū Svetlanai, kuri įvertino mūsų pastangas bei dėkoju visiems kitiems klientams, kurie mūsų paslaugas, analizuojant apklausų duomenis, šiandien vertina 91 proc. geriau, nei prieš beveik dvejus metus“, – sako „Mano BŪSTO“ Klaipėdos regiono vadovas M. Šiaulys.