2023-02-14 840 Peržiūros

Kovo 11-osios gatvės gyventoja kreipėsi į „Mano BŪSTĄ“ su pagalbos prašymu, o po atliktų darbų liko maloniai nustebinta įmonės žaibišku reagavimu ir kruopščiai atliktu darbu.

Kovo 11-osios gatvėje esančio daugiabučio gyventoja susidūrusi su laiptinės balkono durų užrakto problema net nedvejodama kreipėsi į „Mano BŪSTĄ“.

„Vieną dieną pastebėjau, kad laiptinės balkono durų užraktas sugedo. Pačios durys užsidarydavo, tačiau neužsirakindavo, o vis tiek ir benamiai į laiptinę užklysta, tad duris buvo būtina sutvarkyti. Kreipiausi į „Mano BŪSTĄ“ ir pas mus atvyko labai nuoširdus žmogus. Ir dar toks greitas! Tik vienas, du ir, žiūriu, durys jau sutvarkytos. Nuoširdžiai džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTE“ dirba tokie puikūs žmonės“, – kalbėjo greita įmonės reakcija patenkinta kaunietė.

Moteris pasakojo, kad ir anksčiau įmonės darbuotojai jos name tvarkydavo problemines vietas ir nė sykio atliktais darbais gyventojams nusivilti neteko.

„Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko sako, kad būti geriausiais – neįmanoma, bet to siekti – privaloma. Todėl kiekviena iš gyventojų gauta padėka ar pastaba yra reikšminga, nes padeda augti, keistis ir tobulėti.

„Nuolat atsižvelgdami į klientų pageidavimus bei siekdami užtikrinti aptarnavimo kokybę kasdien ieškome sprendimų, kurie padėtų efektyvinti esamus veiklos procesus. Džiugu, kad šias mūsų pastangas vertina klientai, kurie pernai mums parašė daugiau nei 130 oficialių padėkų“, – teigė V. Jerošenko.