2024-02-27 1460 Peržiūros

Vos per vienerius metus – ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė. Tokius klientų įvertinimus fiksuoja Klaipėdoje ir Vakarų Lietuvoje kompleksines būsto priežiūros paslaugas teikianti įmonė „Mano BŪSTAS“. Šiemet įmonė žada kokybės kartelę pakelti į dar aukštesnį lygį.

Daugiau nei du dešimtmečius klaipėdiečių ir Vakarų Lietuvos gyventojų daugiabučių priežiūra besirūpinanti bendrovė šiandien įžvelgia aiškią tendenciją. Vis daugiau klientų nori ne tik kokybiškų paslaugų, bet ir šilto, nuoširdaus, ne biurokratinio bendravimo. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ pastaruosius keletą metų pirmenybę teikia klientų aptarnavimo ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimui, o taip pat – stiprios komandos formavimui, kuri dar geriau atliepia daugiabučių namų gyventojų lūkesčius.

Vertina pasitikėjimą

„Kiekvienas klientas yra svarbus, todėl diena ar naktis, savaitgalis ar įprasta diena, esant reikalui stengiamės visuomet atliepti pagrįstus gyventojų lūkesčius, čia ir dabar spręsti iškilusias problemas. Galbūt todėl ilgainiui ir užsitarnavome klientų pasitikėjimą, kurį be galo vertiname“, – sako „Mano BŪSTO“ Klaipėdos ir Vakarų regiono vadovas Marius Šiaulys.

Vadovo teigimu, įmonei pavyko įgyvendinti tai, ko jų prašė klientai – tinkamo jų atstovavimo sprendžiant įvairius daugiabučio namo priežiūros klausimus. Tą rodo ir kasdienės apklausos, kuriose klientai bendravimą ir savalaikį problemų sprendimą įvardina kaip vieną esminių įmonės stiprybių.

Kėlė kokybės kertelę

Didelį dėmesį klientų lūkesčių išpildymui skiriantis „Mano BŪSTAS“ pastaruosius porą metų pagal tarptautinę metodiką kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą NPS („Net Promoter Score“). NPS metodiką savo veikloje naudoja daugelis didžiųjų korporacijų, tokių kaip „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir kt.

Šis įrankis realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis. Susumavus matavimo duomenis paaiškėjo, jog klientų pasitenkinimas įmone per metus Klaipėdoje išaugo 42 proc., o Vakarų Lietuvoje daugiau nei dvigubai.

Gerėjo ir esminių teikiamų paslaugų kokybė. 9 iš 10 į Klientų centrą skambinančių gyventojų sujungiami greičiau nei per 20 sekundžių. Taigi su įmonę dabar galima susisiekti daug operatyviau, nei bet kada anksčiau ir greičiau, nei su daugeliu kitų klientus telefonu konsultuojančių institucijų.

Įvykus avarijai name net į 85 proc. visų iškvietimų pernai pavyko atvykti greičiau nei per valandą, o vidutinis avarijos likvidavimo laikas siekė vos 46 minutes.

„Nors šis šuolis džiugina, tačiau tai neįvyko savaime – dėjome ir kasdien dedame daug pastangų, kad galėtume savo klientams teikti aukščiausio standarto, inovatyvias ir jų turto vertę keliančias paslaugas. Tikiu, jog šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai“, – sako M.Šiaulys.

Skatina bendruomeniškumą

Klaipėdos ir Vakarų regiono vadovas įsitikinęs, kad be tiesioginės veiklos ne mažiau svarbu stiprinti tarpusavio santykius su daugiabučių namų bendruomenėmis. Būtent todėl „Mano BŪSTAS“ kasmet rengia ne vieną socialinę iniciatyvą, kurios suburia bendruomenes, dovanoja šventes ir šilumą, skatiną aktyvų laisvalaikį tiek mažiems, tiek dideliems.

„Jau tapo tradicija prieš didžiausias metų šventes kartu su gyventojais prie daugiabučių namų įžiebti kalėdines eglutes, aplankyti bei pradžiuginti vaikų namų auklėtinius, sudėtingomis socialinėmis sąlygomis augančius mažuosius, organizuoti krepšinio rungtynes, varžytis Žuvienės virimo čempionatuose. Matome, kad tokios iniciatyvos yra ne tik laukiamos, bet ir gausiai lankomos, vadinasi, bendruomenėms to tikrai reikia. Šiemet nemažinsime apsukų ir dovanosime gyventojams dar daugiau džiugių bei įsimintinų akimirkų“, – pažadėjo M.Šiaulys.

„Mano BŪSTAS“ kompleksines būsto priežiūros paslaugas teikia visuose didžiuosiuose šalies miestuose, Klaipėdoje, Klaipėdos rajone, o taip pat Vakarų Lietuvoje: Šilutėje, Šilalėje, Palangoje, Neringoje, Pagėgiuose, Tauragėje.