2023-05-11 1691 Peržiūros

Į „Mano BŪSTO“ avarinę tarnybą paskambinusi Chemijos gatvės 11 namo gyventoja, su prašymu atstatyti šalto vandens tiekimą, ne tik sulaukė žaibiškos pagalbos, bet ir sužinojo netikėtą priežastį, kodėl gi name dingo vanduo.

Kuomet namuose dingsta karštas ar šaltas vanduo, pirmiausia skubama skambinti į avarinę tarnybą ir teirautis, kada šie būtiniausi buities resursai vėl bus įjungti. Ir nors profesionaliai dirbantys namų administratoriai pasistengia, kad vandens tiekimas būtų atstatytas kuo greičiau, pasitaiko atvejų, kai name vandens nebūna kelias dienas ar net savaitę. Tuomet gyventojai puola kaltinti tarnybas, nors iš tiesų kaltininkų reikia ieškoti tarp… kaimynų.

Šį kartą vandens tiekimas taip pat buvo sustabdytas ne dėl gedimo, o dėl kaimynės savivalės:

„Prieš ilgąjį savaitgalį, penktadienio rytą, staiga dingo vanduo. Iš pradžių galvojau, kad kodėl gi „Mano BŪSTAS“ neinformavo, nes būčiau prisipildžiusi talpas vandeniui. Neturėjau nei vaistų su kuo išgerti, o kaip ir tualetu naudotis.

Labai sunerimau, o šeštadienį atvažiavo vaikai, atvežė vandens ir patikino, kad „Mano BŪSTAS“ visuomet praneša, kai nebus vandens, tad čia kažkas negerai“, – pasakojo Chemijos gatvės gyventoja.

Nugirdusi kaimynų pašnekesius, kad vanduo atsiras tik po keturių dienų, moteris nusprendė paskambinti „Mano BŪSTO“ avarinei tarnybai:

„Šeštadienį išdrįsau paskambinti į avarinę. Šaunuoliai vyrukai, greit atvyko, apžiūrėjo viską, pasakė, kad gedimo nematyti ir kreipėsi į namo komendantę, kodėl užsuktas šaltas vanduo. Ji pradėjo kurti įvairias absurdiškas istorijas, kuriomis avarinės darbuotojai nepatikėjo ir galiausiai jos griežtai paprašė, kad parodytų, kur yra vandens skaitiklis, nes išaiškėjo, kad ji pati savavališkai jį ir užsuko“.

Kaunietė džiaugiasi, kad „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos darbuotojai ne tik išsprendė situaciją, bet ir ištiesė pagalbos ranką:

„Avarinės darbuotojai nors ir jokių rimtų darbų neatliko, tačiau davė žodinį įsakymą kaimynei, kad vanduo turi būti atsuktas. Labai džiaugiuosi vyrukų reagavimu, tikrai labai malonūs. Dieve, kokia palaima, kad tokius protingus žmones atsiuntėt, tokius supratingus.“

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba kiekvieną dieną sulaukia kone pusšimtį iškvietimų, tarp kurių dominuoja kanalizacijos užsikimšimai, elektros gedimai, problemos su vandens tiekimu. Nepaisant iškvietimų gausos, avarinės tarnybos specialistai stengiasi kuo skubiau gelbėti į bėda patekusius klientus ir primena, jog visais netikėtų gedimų atvejais yra pasiruošę padėti 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę.