
Sekmadienį Klaipėdoje Taikos pr. 127 daugiabučio gyventojai susidūrė su nemalonia problema – trūkęs vamzdis galėjo sukelti rimtų nepatogumų ir palikti juos be vandens. Tačiau „Mano BŪSTO“ specialistai reagavo žaibiškai ir operatyviai išsprendė gedimą, užkirsdami kelią didesnei žalai.
Vandens nuotėkis buvo pastebėtas prie skaitiklių – per naktį susikaupęs vanduo pradėjo skverbtis į žemiau esančius aukštus. Gyventojai, pastebėję problemą, nedelsdami kreipėsi į avarinę tarnybą. „Lašėjo mažai, bet per naktį susikaupė tiek, kad vanduo prasiskverbė iki trečio aukšto. „Mano BŪSTO“ specialistai atvyko vos per kelias minutes nuo skambučio ir iš karto ėmėsi darbo, kad kuo greičiau sutvarkytų trūkusį vamzdį“, – pasakojo gyventoja Liubovė.
Gedimo šalinimas neapsiėjo be iššūkių – „Mano BŪSTO“ specialistams reikėjo patekti į rūsio sandėliuką, kurio savininko tuo metu nebuvo. Tačiau gyventojai kartu priėmė sprendimą, kad jį atidaryti būtina, siekiant išvengti didesnių nuostolių – likti be vandens ilgesniam laikui.
„Santechnikas – šaunuolis, tikrai gerai atliko savo darbą. Ne tik sutvarkė problemą, bet ir pasirūpino, kad nereikėtų atjungti vandens visam namui. Nuvažiavo į parduotuvę, nupirko reikiamą detalę ir greitai sutvarkė trūkusį vamzdį,“ – džiaugėsi gyventoja.
Darbai buvo baigti mažiau nei per valandą, užtikrinant, kad gyventojai neliktų be vandens ir išvengtų papildomų rūpesčių. „Labai džiaugiamės, kad „Mano BŪSTO“ specialistai neliko abejingi ir iš karto viską sutvarkė, nors buvo sekmadienis. Tokios operatyvios pagalbos tikrai nesitikėjome,“ – sakė gyventoja.