2022-11-24 1381 Peržiūros

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Tačiau kartais specialistams tenka gelbėti ne tik gyventojų turtą, bet ir… augalus.

Kiek netradicinė istorija praėjusį penktadienį įvyko viename Klaipėdos daugiabutyje, kur bendrojo naudojimo patalpose netikėtai dingo šildymas. Galbūt toks gedimas ir nebūtų išskirtinis, jei ne vienas niuansas. Laiptinėje įrengta nuostabi gėlių mini oranžerija, kuriai šaltis galėjo pakenkti. Šiais augalais rūpinasi, juos prižiūri ir kaimynams džiugesį jau ne vienus metus teikia viena iš daugiabučio gyventojų.

„Penktadienį name netikėtai sugedo viena iš dviejų oro užuolaidų, kuri teikia šiluma bendrosioms patalpoms, o kartu – ir čia esantiems augalams. Gedimas nebuvo paprastas, o kadangi oro temperatūra lauke buvo žemiau nulio, reikėjo greitai priimti nors ir laikiną, bet efektyvų sprendimą, kad į patalpas besiveržiantis šaltis nepakenktų augalams. Ir mūsų avarinei tarnybai tai pavyko – akimirksniu priimtas teisingas sprendimas užtikrino minimalią patalpų temperatūrą ir išgelbėjo augalus nuo galimo nušalimo“, – pasakojo „Mano BŪSTO“ priežiūros grupės vadovas Vidas Balbuckis.

Sužinoję apie sėkmingą gelbėjimo operaciją, namo gyventojai negailėjo gerų žodžių įmonės avarinės tarnybos specialistams. Keletas kalbintų gyventojų teigė jau sunkiai įsivaizduojantys pirmojo aukšto laiptinę be šių augalų, kurie džiugina kaimynus ir namo svečius ne vienerius metus.

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba kiekvieną dieną pirmieji atskuba į pagalbą klientams, kuomet jų daugiabutyje įvyksta avarija. Įmonėje dirbantys specialistai pasirengę padėti gyventojams bet kuriuo paros metu ir esant bet kokioms oro sąlygoms.

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba šiemet į avaringiausius iškvietimus Klaipėdoje atvyksta vidutiniškai per 51 minutę. Vidutinis avarijos likvidavimo laikas nuo atvyko iki darbų pabaigos – vos 30 minučių.