2022-10-25 602 Peržiūros

Dėl namo priežiūros kylančias problemas jau daugiau nei metai padeda spręsti „Mano BŪSTO“ aptarnaujamam namui priskirtas klientų atstovas. Jis kiekvieną dieną susiduria su įvairiais iššūkiais, tačiau būtent jie motyvuoja ir padeda judėti pirmyn, kad klientai laiku gautų geriausios kokybės paslaugas. Apie iššūkius, klientų pasitenkinimą ir darbo kasdienybę pasakoja ilgametė „Mano BŪSTO“ darbuotoja, klientų atstovė Renalda Gruzdienė.

Esate klientų atstovė. Kokios tai pareigos?

„Pareigybių spektras yra labai platus. Klientų atstovas turi padėti klientui sprendžiant iškilusias problemas, kad klientas būtų patenkintas ir jo lūkesčiai būtų pateisinti. Mums nuolatos reikia tobulėti, domėtis naujomis technologijomis ir teikti geriausius sprendimus mūsų klientams.“

Kokias problemas padedate spręsti daugiabučių gyventojams?

„Tenka susidurti su įvairiomis problemomis, pavyzdžiui, gedimai bendrojo naudojimo inžinerinėse sistemose, konstrukcijose, buto atsakomybės ribose esantys gedimai, kuriuos padedame išspręsti priimdami geriausiu sprendimus. Taip pat dažnai atliekame darbus net nesusijusius su klientų atstovo veikla.“

Ar klientai laimingi, kad jų namui yra priskirtas konkretus žmogus, šiuo atveju – Jūs?

„Manau, kad gyventojai yra laimingi, nes klientas, esant bet kokiai problemai gali visada kreiptis ir jam visada bus suteikta reikiama informacija apie problemos sprendimą, darbų organizavimą ir pan.“

Su kokiais didžiausiais iššūkiais susiduriate kasdieniame darbe?

„Iššūkių atsiranda įvairių, tačiau yra svarbu laiku juos suvaldyti ir išspręsti, kad klientas būtų patenkintas, kadangi ir dirbame dėl kliento.“

Jau daug metų dirbate būsto priežiūros srityje. Kaip per tiek metų, Jūsų akimis, keitėsi daugiabučių aptarnavimas?

„Turint ilgametę patirtį šioje srityje galiu teigti, kad daugiabučių aptarnavimas labai keitėsi. Šiandien mes galime klientus greičiau informuoti apie gedimus, avarijas, planuojamus ir atliktus darbus, nuolatos yra atnaujinama savitarnos svetainė. Džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTAS“ nenustoja judėti į priekį kartu su naujomis technologijomis ir taip palengvina susisiekimą ir mums, ir mūsų klientams.“

Kokią įsimintiniausią padėką gavote iš kliento ir ką ji jums reiškia?

„Kiekviena padėka yra maloni. Džiugu kai pavyksta išspręsti kliento problemas ir tai yra postūmis nuolatos tobulėti.“