
Vienos iš Radviliškio daugiabučių namų bendrijų pirmininkė rado sprendimą, kuris jos kasdienybę pavertė sklandesne – įmonės „Mano BŪSTAS“ komanda padeda ne tik greičiau susitvarkyti su darbų planavimu, bet ir išpildyti gyventojų lūkesčius.
Daugiau dėmesio gyventojams
„Bendradarbiavimas su „Mano BŪSTU“ man, kaip bendrijos pirmininkei, yra reikšmingas ir kasdienybėje suteikia daug palengvinimo. Įmonės darbuotojai padeda spręsti įvairius administracinius klausimus, kurie, jei nebendradarbiautume, atimtų daug laiko ir pareikalautų papildomų žinių“, – pasakoja Miglė Klimaitė.
Pasak pirmininkės, svarbu ne tik greita reakcija, bet ir planavimas. „Man kaip pirmininkei svarbu, kad administruojanti įmonė padėtų planuoti darbus į priekį, visada informuotų apie galimus sprendimus ar vyksiančius darbus ir patartų, kas būtų naudingiausia namo gyventojams,“ – sako M. Klimaitė.
„Pasitelkusi „Mano BŪSTO“ paslaugas, galiu daugiau dėmesio skirti gyventojų poreikiams. Nuolatinis įmonės palaikymas ir konsultacijos leidžia jaustis užtikrintai, kad visais namo priežiūros ar administravimo klausimais yra į ką kreiptis“, – akcentuoja pirmininkė.
Aiški komunikacija
Pirmininkė pabrėžia, kad skaidrumas ir aiškumas kuria pasitikėjimą. „Įmonė užtikrina skaidrią komunikaciją, informuoja ir tariasi dėl reikiamų darbų, suteikia aiškius paaiškinimus dėl sąskaitų ir planuojamų veiklų. Tai labai svarbu, nes gyventojai nori ne tik matyti rezultatus, bet ir suprasti, už ką moka,“ – konstatuoja M. Klimaitė.
Toks darbas, anot jos, leidžia jaustis užtikrintai. „Galiu pasitikėti, kad visi namo klausimai bus sprendžiami kokybiškai ir laiku“, – sako M. Klimaitė.
Šiuo metu jos vadovaujama bendrija sutelkusi dėmesį į elektros ūkį. „Dabar aktualiausi ir artimiausi darbai – naujų namo elektros laidų keitimas. Vėliau eigoje planuojame tvarkyti stogo dangą“, – sako M. Klimaitė.
Rekomenduotų kitiems
Pirmininkė teigia vertinanti įmonės komandos profesionalumą. „Esu patenkinta darbuotojais, kurie pasižymi maloniu, kultūringu, mandagiu bendravimu, operatyviu reagavimu į išreikštus poreikius“, – pasakoja M. Klimaitė.
Anot jos, įmonės specialistai visada stengiasi padėti išspręsti problemas ar atsakyti į kilusius klausimus.
Paklausta, ar rekomenduotų „Mano BŪSTO“ pagalbą kitų bendrijų pirmininkams, M. Klimaitė nedvejoja. „Taip, rekomenduočiau. Bendrovės darbuotojai yra lankstūs, profesionalūs ir visada pasirengę padėti – tiek sprendžiant smulkesnes kasdienes problemas, tiek organizuojant didesnius darbus,“ – sako pirmininkė.