Nors „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba dažniausiai kviečiama dėl užsikimšusios kanalizacijos ar dingusios elektros bei problemų su vandens tiekimu, tačiau pasitaiko ir tokių atvejų, kai reikia traukti lifto šachtoje įkritusius raktus ar kitaip padėti į bėdą patekusiems klientams.
A. J. Povilaičio g. gyvenanti vilnietė džiaugiasi, kad staiga į lifto šachtą įkritę raktai buvo ištraukti.
„Kai atsidarė lifto durys, lipau į kabiną ir tuo pat metu ištraukinėjau automobilio raktus ir jie, atsisegę nuo pakabuko, įkrito į lifte esantį tarpą tarp durų. Nieko nelaukus paskambinau į avarinę tarnybą ir man pasakė, kad dviejų valandų bėgyje atvyks darbuotojas ir ištrauks raktus“, – pasakoja moteris.
Ilgai laukti netruko ir jau po pusvalandžio avarinės darbuotojas atskubėjo į pagalbą.
„Meistras atvyko labai greitai, ne ilgiau nei per pusvalandį. Taip pat pasakė, kad kadangi automobilio pultelis krito iš didelio aukščio, tai jis visas subyrėjo į dalis ir patarė patikrinti ar veikia.
Esu tikrai labai dėkinga meistrui už tokį mandagumą, nes tikrai būna įvairių lygio darbuotojų, tad mane labai nustebino visiškai žmogiškas ir mandagus požiūris. Dažniausiai skambinam, kai kažkas blogai, bet pamirštam padėkoti, kai kažkas gerai, tad tikrai labai ačiū už pagalbą“, – dėkoja sostinės gyventoja.
Pagalba judėjimo negalią turinčiam gyventojui
Nors pagrindinė Avarinės tarnybos darbuotojų užduotis rūpintis pastatais ir jų inžinerinėmis sistemomis, tačiau pasitaiko ir tokių atvejų, kai reikia padirbėti ir naminių ar laukinių gyvūnų bei žmonių gelbėtojais.
Vienas įsimintinesnių atvejų – pagalba neįgaliojo vežimėlyje sėdinčiam daugiabučio gyventojui.
Sykį darbuotojai atvyko šalinti gedimą ir pirmame aukšte pamatė vežimėlyje sėdintį gyventoją, kuris negalėjo patekti į savo butą viršutiniame aukšte, nes sugedo liftas. Bendrovės darbuotojai, supratę situacijos beviltiškumą, nieko nelaukę užnešė gyventoją kartu su vežimėliu į reikiamą aukštą ir palydėjo iki durų.
Teko vaduoti ir įstrigusį kačiuką
„Gavome iškvietimą iš gyventojos, kad jos kačiukas iš penkto aukšto pabėgo per ventiliacijos šachtą ir yra ant stogo. Mes su komanda greitai sureagavome ir atvykome į įvykio vietą. Pradėję ieškoti kačiuko, radome jį pasislėpusį ir išsigandusį ventiliacijos šachtoje. Turėjome veikti greitai, kadangi oro temperatūra buvo žema, o kačiukas vis duodavo suprasti, kad jis jau labai nori namo“, – pasakojo „Mano BŪSTO“ avarinės darbuotojas.
Šią gelbėjimo operaciją stebėję gyventojai negailėjo gražių žodžių, o išgelbėto kačiuko šeimininkė džiaugėsi ir dėkojo „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos specialistams.
„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba kiekvieną dieną pirmieji atskuba į pagalbą klientams, kuomet jų daugiabutyje įvyksta avarija. Įmonėje dirbantys specialistai pasirengę padėti gyventojams bet kuriuo paros metu ir esant bet kokioms oro sąlygoms.