2025-09-17 12 Peržiūros

Gyventojų atsiliepimai rodo aiškią tendenciją – daugiabučius prižiūrinti bendrovė „Mano BŪSTAS Aukštaitija“ sistemingai investuoja į kokybę, profesionalumą ir greitą reakciją, o apie namuose atliekamus darbus informuoja aiškiai ir skaidriai.

Atsiliepia teigiamai

Klientų lojalumo ir pasitenkinimo apklausos NPS („Net Promoter Score“) duomenimis, vis daugiau įmonės aptarnaujamų gyventojų rekomenduotų „Mano BŪSTO“ paslaugas kitiems. Šis rodiklis paaugo net 14 punktų nuo 2022-ųjų metų.

„Namų priežiūros veiklą mūsų klientai įvertina ne tik apklausose. Sulaukiame vis daugiau teigiamų atsiliepimų, kurie motyvuoja ir toliau stengtis savo kasdieniame darbe“, – sako „Mano BŪSTAS Aukštaitija“ vadovas Ipolitas Skukauskas.

Daugiabučių priežiūros lygį dažnai apibrėžia vienas sakinys, kuriuo atsiliepia gyventojai: „Gera darbų kokybė.“ Klientų patirtį sustiprina ir susidūrimas su įmonės specialistais – kasdieniuose sprendimuose: „Atsiųstas darbuotojas buvo kompetentingas ir mandagus, išmanantis savo darbą.“

„Gerai atlikti darbai“

Gyventojams svarbu, kad problemos būtų išspręstos greitai ir iš pirmo karto. „Operatyviai, gerai atlikti darbai“, – taip apie įmonės veiklą atsiliepia klientė.

Vienas gyventojas užfiksavo visą reakcijos grandinę – nuo pranešimo apie problemą iki jos sutvarkymo: „Gedimą registravau 11.30 valandą, skambučio sulaukiau 14.30 valandą, darbai buvo atlikti iki 15.00 valandos tą pačią dieną.“ Tokios patirtys virsta bendra įmonės klientų nuostata: „Nusiskundimų neturiu.“

Tvarkinga laiptinė ir malonus aptarnavimas – tai, kas gyventojams kuria kasdienį komfortą ir saugumo jausmą: „Laiptinė švari, darbuotoja maloni,“ – dar vienas pozityvus komentaras.

Sklandi komunikacija

Gyventojai pabrėžia, kad informacija pateikiama suprantamai, o sprendimai yra paaiškinami. „Greita ir aiški konsultacija.“ „Mūsų administratorė labai viską paaiškina, pataria man kaip viską sutvarkyti, labai ačiū.“ „Tikrai reikli ir rūpestinga komanda, atsako į visus klausimus.“

Net ir tada, kai grafikai įtempti, gyventojai jaučiasi informuoti: „Visada sulaukiu pagalbos. Laiku atlikti darbai. Jei nėra galimybės sutilpti į terminus – būnu informuotas“.

Anot I. Skukausko, šiemet įmonė ypatingą dėmesį skiria komunikacijai. „2024 metais pastebėjome, kad gyventojai ne visuomet iš anksto žino apie jų name ar net laiptinėje atliekamus darbus. Pasitaikydavo, kad darbai buvo atliekami, o gyventojai apie tai sužinodavo tik gavę sąskaitą“, – pasakoja I. Skukauskas.

Siekdama išvengti panašių situacijų, šiemet įmonė deda papildomas pastangas, kad gyventojams netrūktų informacijos apie visus atliekamus darbus. Įmonės klientai informuojami skirtingais kanalais: ir skelbimais laiptinėje, ir SMS žinutėmis, ir elektroniniais laiškais.  

Mato pastangas

Ne tik tiesioginis, bet ir nuotolinis bendravimas su gyventojais užtikrina, kad kokybiškos paslaugos pasiektų ir išvykusius klientus: „Kiek teko bendrauti telefonu, nes aš gyvenu ne Lietuvoje, į mano klausimus, problemas, buvo atsakyta aiškiai. Ir dirba labai mandagūs žmonės. Be to žinau, už ką moku – namas visada prižiūrėtas, nekyla jokių problemų. Labai ačiū visai dirbančiai komandai.“

„Džiaugiamės, kad klientai mato mūsų komandos pastangas dirbti greitai, profesionaliai ir skaidriai – nuo pirmojo skambučio su problema iki sutvarkyto gedimo. Šį pasitikėjimą kasdien užtvirtiname savo darbus ir nuolatine komunikacija su gyventojais,“ – sako „Mano BŪSTAS Aukštaitija“ vadovas.