2025-11-06 41 Peržiūros

Klientų apklausa parodė, kad gyventojų pasitenkinimas daugiabučius namus administruojančios bendrovės „Mano BŪSTAS“ paslaugomis ir darbų kokybe auga. Dar vienas svarbus pasiekimas – šiauliečių nusiskundimų skaičius šiais metais sumažėjo daugiau nei 60 procentų.   

Rekomenduotų kitiems 

Klientų lojalumo ir pasitenkinimo apklausos NPS („Net Promoter Score“) duomenimis, vis daugiau įmonės aptarnaujamų gyventojų rekomenduotų „Mano BŪSTO“ paslaugas kitiems. Šiemet šis rodiklis paaugo 8 punktais, lyginant su 2024 metų apklausų duomenimis.  

Tarp geriausiai vertinamų paslaugų rikiuojasi pardavimų, konsultavimo, susirinkimų organizavimo, avarinės darbo, patalpų valymo paslaugos ir naujų klientų aptarnavimas.  

„Galime tik džiaugtis, kad mūsų pastangos gerinti paslaugų ir aptarnavimo kokybę nelieka nepastebėtos gyventojų. Stengiamės kuo geriau įsiklausyti į klientų poreikius. Skaičiuojame ne tik nusiskundimus, bet ir padėkas, kurios motyvuoja ir toliau stengtis savo kasdieniame darbe“, – sako „Mano BŪSTO“ Šiaulių regiono vadovas Virginijus Dobrovolskas. 

Dėmesys – prevencijai   

Bendrovė nuolat analizuoja klientų atsiliepimus ir grįžtamąjį ryšį. „Pastebėję negeras tendencijas ar išryškėjusius trūkumus, įmonėje viduje peržiūrime savo veiklos procesus. Jeigu reikia, juos koreguojame, siekiame dirbti efektyviau“, – pasakoja vadovas.    

Anot jo, šiais metais „Mano BŪSTAS“ didelį dėmesį skyrė prevenciniam darbui. „Pradėjome vykdyti klientų pasitenkinimo apklausas atsitiktinai parinktuose namuose. Siekėme įvertinti valymo paslaugų kokybę iš anksto – dar prieš gaudami gyventojų nusiskundimų“, – teigia V. Dobrovolskas.  

Šis žingsnis leido bendrovei identifikuoti ir laiku išspręsti valymo paslaugos kokybės trūkumus, o tuo pačiu – pagerinti klientų patirtį ir užkirsti kelią pasikartojančioms problemoms. 

Aktyvi komunikacija 

Dar praėjusių metų pabaigoje „Mano BŪSTAS“ pradėjo taikyti detalesnę ir aktyvią komunikaciją su klientais įvairiais kanalais: ne tik skelbimų lentose ir e. savitarnoje, bet ir SMS žinutėmis bei el. paštu.  

„Šiais metais, įsiklausę į klientų lūkesčius, ne kartą atnaujinome komunikacijos turinį ir tobulinome informavimo terminus. Papildomai, sąskaitų pranešimuose ėmėme teikti ataskaitas apie visus per praėjusį mėnesį atliktus darbus. Tai leidžia gyventojams pamatyti įmokų naudą“, – pasakoja V. Dobrovolskas.  

Siekia atvirumo 

Anot jo, įmonė bendradarbiauja su klientais siekdama atvirumo, todėl aktyviai ragina teikti grįžtamąjį ryšį tiek telefonu, tiek susitikimų metu. 

„Atsižvelgdami į klientų poreikius, organizuojame daugiau gyvų susitikimų su daugiabučių gyventojais. Tai leidžia atvirai kalbėti apie namų priežiūros problemas, o tuo pačiu augina ir mūsų klientų pasitenkinimą“, – sako vadovas