Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Tačiau pasitaiko ir nekasdieniškų situacijų, kai tenka gelbėti į bėdą patekusius gyventojus.
Visai neseniai Šiaulių gyventoja pateko į itin nemalonią situaciją, kuomet jos buto raktai įkrito į Lyros g. esančio daugiabučio namo lifto šachtą. Nieko nelaukusi ji kreipėsi į namą prižiūrintį „Mano BŪSTĄ“, nes pačiai, be specialistų pagalbos, „susižvejoti“ pradangintus raktus būtų buvę neįmanoma.
„Labai skubėjau, tą dieną lankiausi pas mamą bute ir per tą neapdairumą ir žioplumą mano namų raktai įkrito į lifto šachtos tarpą. Nieko nelaukusi paskambinau į „Mano BŪSTĄ“ ir net nesitikėjau, kad taip geranoriškai ir taip greitai jie man padės. Buvo tikrai malonu, kad „Mano BŪSTO“ specialistai taip kokybiškai ir su supratingumu atlieka savo darbus, atrodo tokia smulkmena, bet per valandą raktai jau buvo mano rankose. Džiaugiuosi, kad viskas buvo gerai, greitai, kokybiškai ir operatyviai išspręsta“, – pasakoja gyventoja Rita.
„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba kiekvieną dieną pirmieji atskuba į pagalbą klientams, kuomet jų daugiabutyje įvyksta avarija. Įmonėje dirbantys specialistai pasirengę padėti gyventojams bet kuriuo paros metu ir esant bet kokioms oro sąlygoms.
„Nors pagrindinė mūsų užduotis laiku ir kokybiškai rūpintis pastatais ir jų inžinerinėmis sistemomis, tačiau pasitaiko atvejų, kai tenka gelbėti medžiuose įstrigusius katinėlius, sužeistus paukščius ar į bėdą patekusius žmones. Džiaugiuosi, kad mūsų darbuotojai neapsiriboja tik tiesioginėmis funkcijomis ir stengiasi padėti net ir nekasdieniškose situacijose“, – sako „Mano BŪSTO“ Šiaulių regiono vadovė Roma Janušonienė.