2025-07-01 97 Peržiūros

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, į kuriuos vyksta „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos ekipažai. Šį kartą tarnyba sulaukė skambučio iš Šnipiškių gyventojo, kuris liko sužavėtas techniko darbu. 

„Dienos metu pastebėjau, kad iš gyvatuko pradėjo purkšti vanduo. Nieko nelaukęs paskambinau į „Mano BŪSTO“ avarinę tarnybą ir jau po 10 minučių darbuotojas atvyko. Atvykęs technikas nepriekaištingai atliko savo darbą ir jau po 25 minučių nuo iškvietimo gyvatukas buvo sutvarkytas. Labai greitai viską sutvarkė“, – nuostabos neslepia vilnietis Jonas. 

„Mano BŪSTUI“ priklausanti nuosava avarinė tarnyba 24 valandas per parą, be poilsio ir švenčių dienų užtikrina, kad daugiabučių gyventojai gedimų atveju visada sulauktų greitos ir laiku suteiktos pagalbos. Tuo rūpinasi pusšimtis tarnybos darbuotojų, pasirengusių padėti bet kuriuo paros metu ir esant bet kokioms oro sąlygoms. 

Problemos su įtrukusiais vamzdžiais – tik viena iš daugelio problemų, kurias kasdien sprendžia avarinės tarnybos specialistai. Pasitaiko situacijų, kai pagalbos prireikia gelbstint sužeistus gyvūnus ar padedant nelaimės ištiktiems gyventojams. 

Vienas įsimintinesnių atvejų – pagalba neįgaliojo vežimėlyje sėdinčiam daugiabučio gyventojui. Avarinės darbuotojai, atvykę šalinti gedimą, pirmame aukšte pamatė vežimėlyje sėdintį gyventoją, kuris negalėjo patekti į savo butą viršutiniame aukšte, nes neveikė liftas. „Mano BŪSTO“ vyrai, supratę situacijos beviltiškumą, nieko nelaukę užnešė gyventoją kartu su vežimėliu į reikiamą aukštą ir palydėjo iki pat durų.