
Įgyvendindamas reikšmingus pokyčius ir reaguodamas į klientų lūkesčius, pastaraisiais metais „Mano BŪSTAS“ Kaune pagerino visus esminius veiklos rodiklius. Skundų kiekis pastebimai sumažėjo, vis daugiau kauniečių pasirašo naujas sutartis su bendrove, o ir patys gyventojai teigia, kad paslaugos akivaizdžiai pagerėjo.
Pastarųjų metų įmonės veiklos rezultatai rodo, jog klientų pasitikėjimas paslaugomis nuosekliai didėja. Tą rodo ne tik klientų atsiliepimai, bet ir realūs skaičiai.
Pokyčiai akivaizdūs
Kaip teigia „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko, šie pokyčiai – nuoseklaus darbo, atviro bendravimo su gyventojais ir nuolatinio tobulėjimo rezultatas.
„Kasdien dirbame tam, kad paslaugų kokybė gerėtų ne žodžiais, o realiais darbais. Įsiklausome į tai, ką mums sako žmonės, analizuojame jų grįžtamąjį ryšį ir remdamiesi tuo priimame sprendimus. Šiandien jau galime kalbėti apie apčiuopiamus rezultatus, kuriuos patvirtina ir gyventojų vertinimai. Tačiau net ir ženkliai pagerėję veiklos rodikliai nereiškia, kad pasiekėme tobulybę. Anaiptol, ir toliau gerinsime visų klientams teikiamų paslaugų kokybę“, – sako V. Jerošenko.
Įsiklauso į kiekvieną nuomonę
Vienas svarbiausių įrankių, leidžiančių suprasti gyventojų nuomonę, yra NPS – klientų lojalumo indeksas. Tai ne formalumas, o veiklos dalis: po kiekvienos suteiktos paslaugos klientų prašoma atsakyti, ar jie rekomenduotų įmonę kitiems.
Remiantis daugiau nei 11 tūkst. anketų duomenimis, klientų pasitenkinimas, vertinamas NPS (Net Promoter Score) rodikliu, nuo 2023 metų pradžios išaugo net 36 procentiniais punktais.
„Šis rodiklis mums padeda ne tik įsivertinti, bet ir augti. Kiekvienas klientų atsakymas mums pasako, ką darome gerai, o kur dar reikia tobulėti. NPS yra mūsų vidinis barometras, rodantis, ar judame teisinga kryptimi. Malonu matyti, kad per keletą metų šis vertinimas pakilo net 36 procentiniais punktais, o skundų gauname beveik 4 kartus mažiau. Vadinasi, vis daugiau klientų vertina mūsų pastangas teikti aukštos kokybės paslaugas“, – komentuoja V. Jerošenko.
Augantys naujų klientų skaičiai
Per pastaruosius pusantrų metų Kaune „Mano BŪSTO“ paslaugomis pradėjo naudotis dar 1992 nauji namų ūkiai arba 42 įvairaus dydžio daugiabučiai namai. Šis augimas rodo ne tik didėjantį pasitikėjimą, bet ir bendrovės gebėjimą pasiūlyti gyventojams tai, ko jie ieško – kokybišką ir atsakingą priežiūrą.
Svarbus dėmesys skiriamas ir rangovų atliekamų darbų kokybei – taikoma griežtesnė kontrolė, peržiūrimi kainodaros principai, o į darbų vertinimą vis dažniau įsitraukia patys gyventojai.
„Norime, kad žmonės matytų ne tik atliktą darbą, bet ir jaustų pasitikėjimą. Tam būtinas abipusis ryšys ir aktyvus gyventojų įsitraukimas – tik taip galime garantuoti kokybę“, – pažymi V. Jerošenko.
Ryšio su bendruomene stiprinimas
Šiandien „Mano BŪSTAS“ Kaune siekia būti ne tik paslaugų teikėju, bet ir aktyviu bendruomenės nariu. Įmonė įgyvendina įvairias socialines iniciatyvas, glaudžiai bendradarbiauja su seniūnijomis bei savivaldybe, rengia susitikimus su gyventojais, aptaria planus ir reaguoja į kiekvieną pastebėjimą.
„Kaunas mums svarbus ne tik kaip miestas, bet ir kaip bendruomenė, kurioje norime būti naudingi. Mūsų tikslas – kurti ilgalaikę vertę, paremtą abipusiu pasitikėjimu“, – sako V. Jerošenko.