2025-07-01 132 Peržiūros

Gyventojai pradėjo naudotis galimybe nemokamai išbandyti namus administruojančios įmonės „Mano Būstas Aukštaitija“ darbo kokybę. Šį mėnesį keturi Panevėžio daugiabučiai įvertino platesnį paslaugų spektrą, kurį teikia patyrusi specialistų komanda. 

Siūlo visiems namams 

„Namų bendrijų pirmininkams norėdami parodyti savo paslaugų kokybę, pakvietėme pirmaisiais mėnesiais nemokamai įvertinti mūsų darbą daugiabučiuose. Pasiūlę platesnį paslaugų paketą, sulaukėme pritarimo iš pirmininkų, o ir namų gyventojai palaikė tokią idėją“, – sako „Mano Būstas Aukštaitija“ vadovas Ipolitas Skukauskas. 

Iki šiol vienam namui įmonė teikė šilumos punktų priežiūros, kitiems – tik buhalterines paslaugas. Išplėtus paslaugų spektrą, dabar bendrovė šiuose daugiabučiuose teikia ir namų administravimo, ir techninės priežiūros paslaugas.  

Viename namų gyventojai turi progą 2 mėnesius nemokamai išbandyti naujas įmonės paslaugas, kituose – net 6 mėnesius. Anot I. Skukausko, laikotarpis, kuomet už paslaugas siūloma nemokėti, ilgėja renkantis daugiau paslaugų.  

„Su kiekvieno namo atstovais kalbamės atskirai, išklausome visus lūkesčius, o tada pateikiame pasiūlymą. Esame atviri visoms naujoms idėjoms, kviečiame gyventojus pasitarti. Nemokamai išbandyti paslaugas siūlome visiems: ir tiems namams, kurių iki šiol neaptarnavome, ir tiems, kurie nori išplėsti mūsų jau teikiamas paslaugas“, – pasakoja I. Skukauskas.  

Patenkinti kokybe 

Bendrovės duomenimis, ne tik Panevėžio, bet ir Biržų bei Pasvalio gyventojai vis dažniau pastebi augančią būsto priežiūros paslaugų kokybę bei dėmesį klientams.  

Apklausos rodo, kad „Mano Būstas Aukštaitija“ pasiekė istorinių klientų pasitenkinimo rodiklių, o teigiamų atsiliepimų skaičius kas mėnesį auga. 

Šių metų balandžio mėnesį net 87 proc. klientų teigiamai įvertino „Mano Būstas Aukštaitija“ paslaugas, o tai – aukščiausias rezultatas per visą veiklos laikotarpį.  

Vidutiniškai šiemet įmonę rekomenduotų 80 proc. klientų, o per visus 2024-uosius šis vidurkis siekia 68 procentus.  

Jau ne pirmus metus iš eilės klientai bene geriausiai vertina avarinės tarnybos darbą. Šiais metais 85 proc. klientų rekomenduotų avarinės tarnybos paslaugas kitiems. 2024 metais šis rodiklis taip pat buvo aukštas – net 79 procentai.  

Plečia klientų ratą 

Bendrovės „Mano Būstas Aukštaitija“ pastangas pastebi vis daugiau gyventojų. I. Skukauskas skaičiuoja, kad jau kelis metus iš eilės prie įmonės aptarnaujamų namų kas mėnesį prisijungia po 2–3 naujus daugiabučius Panevėžyje, Biržuose ir Pasvalyje.