
„Mano BŪSTAS“ Kaune stiprina savo pozicijas ir pritraukia vis daugiau naujų klientų. Bendrovė teigia, kad šį nuoseklų augimą lemia ne tik gerėjanti paslaugų kokybė, bet ir gyventojų rekomendacijos.
Per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius „Mano BŪSTAS“ kompleksines priežiūros paslaugas Kaune pradėjo teikti dar 20 daugiabučių namų, kurių bendras plotas siekia daugiau nei 35 tūkst. kv. metrus.
Įmonės Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko pastebi, kad nemaža dalis naujų klientų bendrovės paslaugomis pradeda naudotis pasikonsultavę su kaimynais, draugais ar giminaičiais, kurie jau gyvena „Mano BŪSTO“ administruojamuose namuose. Anot jo, tokios patirtimi grįstos rekomendacijos rodo, kad gyventojai mato realią įmonės teikiamų paslaugų vertę.
Girdi klientus
V. Jerošenko sako, kad svarbiausia – nuoseklus darbas ir gebėjimas įsiklausyti į žmonių nuomonę.
„Pokyčius lemia ne vien naujos technologijos ar procedūros. Didžiausią įtaką turi tai, kad stengiamės girdėti kiekvieną nuomonę – ar tai būtų pagyrimas, ar kritika. Pagal tai keičiasi mūsų sprendimai. Džiugu, jog tą pastebi esami ir būsimi klientai“, – pasakoja V. Jerošenko.
Kauno regiono vadovas akcentuoja, kad per pastaruosius kelerius metus klientų lojalumo indeksas (NPS) išaugo net 42 procentiniais punktais, o skundų kiekis sumažėjo beveik penkis kartus. „Tai akivaizdus ženklas, kad judame teisinga kryptimi. Gyventojai mato pokyčius ir žino, kad jų namų priežiūra – patikimose rankose“, – sako jis.
Vertina patirtį ir patikimumą
Gyventojams šiandien siūlomos paslaugos apima ne tik standartinę namų priežiūrą. Kiekvienam didesniam daugiabučiui priskirtas klientų atstovas, įmonė turi nuosavą, visą parą dirbančią avarinę tarnybą, klientų aptarnavimo centrą, patalpų valymo ir teritorijų priežiūros specialistų komandą.
Be to, „Mano BŪSTAS“ priklauso įmonių grupei, kurios akcijos kotiruojamos Varšuvos biržoje. Tai reiškia, kad bendrovė veikia stabiliai ir griežtai vadovaujasi tarptautiniais valdymo bei atsakingumo standartais.
Kaip pastebi V. Jerošenko, visos šios dedamosios ir lemia, kad vis daugiau kauniečių savo namų priežiūrą patikimi ketvirtį amžiaus rinkoje veikiančiam „Mano BŪSTUI“.
„Žmonėms reikia užtikrintumo, kad, esant reikalui, name atsiradusios problemos bus sutvarkytos greitai ir profesionaliai. O tai, kad gyventojai pasirenka mus savo draugų ar kaimynų patarimu, reiškia, jog jie jaučia tą užtikrintumą“, – teigia „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.
Bendruomeniškumo kryptis
Pastaruoju metu daug dėmesio įmonė skiria ir bendruomenės ryšiui stiprinti. Įmonės atstovai rengia susitikimus su gyventojais, bendradarbiauja su seniūnijomis, savivaldybe, įgyvendina socialines iniciatyvas.
„Kaunas mums yra daugiau nei dar vienas miestas, kuriame teikiame paslaugas. Tai – bendruomenė, kurios dalimi esame jau trečią dešimtmetį. Todėl investuojame ne tik į paslaugų kokybę, bet ir stipriname ryšius su vietos bendruomenėmis“, – sako V. Jerošenko.