Praėjusią savaitę Klaipėdos senamiestyje, Danės gatvės gyventojai susidūrė su itin nemalonia situacija – prakiuro kanalizacijos vamzdis. Gyventoja Aušra nedelsiant kreipėsi į „Mano BŪSTO“ specialistus ir sulaukė ne tik greito, bet ir kokybiško problemos sprendimo.
„Turėjome rimtą problemą – prakiuro kanalizacijos vamzdis, dėl ko vonioje ir tualete atsirado nepakeliamas kvapas,“ – pasakojo gyventoja. „Iš pradžių kreipėmės į privačius santechnikus, tačiau jie nustatė, kad tai viso namo problema ir patarė kreiptis į daugiabučio namo administratorių.“
Gyventoja džiaugiasi, kad „Mano BŪSTO“ komanda sureagavo nedelsiant.
„Su administratoriumi sutarėme, kad šią problemą reikia spręsti kuo greičiau, nes tai avarinė situacija ir negalima delsti ne tik dėl pavojaus visam daugiabučiui namui, bet ir dėl to, kad šiame daugiabutyje dauguma butų yra nuomojami, tad vasaros metu tikrai negalėjome nuvilti klientų“, – pasakojo gyventoja Aušra.
Atvykusi specialistų komanda atliko darbus ne tik greitai, bet ir labai tvarkingai.
„Specialistai tikrai išmanė savo darbą. Jie operatyviai įvertino situaciją, priėmė optimaliausią sprendimą ir viską sutvarkė per pusdienį, o vietą paliko tvarkingą ir pasirūpino, kad nebūtų pridaryta papildomos žalos“, – pasakojo Aušra.
Gyventoja pabrėžė darbuotojų profesionalumą ir jų gebėjimą greitai rasti sprendimus net ir sudėtingose situacijose.
„Senamiestyje įvairios gedimo problemos būna dažniausiai labai sudėtingos dėl senos infrastruktūros. Dažnas specialistas nenori imtis remonto darbų, tačiau atvykę „Mano BŪSTO“ specialistai puikiai susitvarkė. Jie greitai rado sprendimą, atliko visus darbus be jokių priekaištų. Esu tikrai labai dėkinga už tokį profesionalumą ir greitį“, – džiaugėsi gyventoja.
Aušra pridūrė, kad greitu metu laukia dar keletas darbų, kuriuos reikės atlikti, tačiau yra įsitikinusi, kad „Mano BŪSTAS“ ir toliau teiks kokybišką pagalbą. „Dėl senos infrastruktūros yra nemažai iššūkių, tačiau tikiuosi, kad su „Mano BŪSTO“ pagalba pavyks viską sutvarkyti.“