2025-09-10 19 Peržiūros

Net ir reikliausi daugiabučių atstovai pripažįsta – namus administruojančios bendrovės „Mano BŪSTAS“ komanda operatyviai suteikia pagalbą gyventojams ir išsprendžia kylančias problemas.

„Turi būti laiku ir greitai“

„Į užklausas greitai reaguoja, su „Mano BŪSTO“ paslaugomis viskas yra labai gerai – jei ne su administratoriumi, tai su inžinieriumi susiskambiname. Prireikus, pagalbą gauname ir aptarnaujami esame labai operatyviai. Pasitaiko visko – ar vamzdynas užsikemša, ar laiptų, ar kieme plytelė „atšoka“, – pasakoja Radviliškyje, Stiklo gatvėje, esančio namo įgaliotinė Virginija Reutaitė.

Ji pabrėžia, kad yra reikli, o įmonės specialistai pateisina lūkesčius. „Jei kyla bėdų dėl namo šilumos tinklų renovacijos garantinių darbų, tai tikrai „Mano BŪSTAS“ greitai veikia, suranda rangovus ir visus defektus ištaiso. Čia – didžiulis pliusas. Šiaip esu priekabi, atstovauju namui, todėl man turi būti laiku ir gerai padaryta. Dėl paslaugų neturime jokių nusiskundimų“, – sako įgaliotinė.

Pasakyta – padaryta

„Kas dieną dedame visas pastangas siekdami susidoroti su daugiabučių priežiūros iššūkiais, dirbti profesionaliai ir efektyviai, todėl džiugu, kai klientai pastebi ir įvertina mūsų darbą“, – teigia „Mano BŪSTAS Radviliškis“ vadovas Virginijus Dobrovolskas.

Jis prieš gerus metus bendrovei pradėjo vadovauti su misija, kad klientams nebūtų dalinami tušti pažadai. „Kas pasakyta, tas ir turi būti padaryta. Šio principo laikausi ir šiandien“, – sako V. Dobrovolskas.