2025-06-27 86 Peržiūros

Gyvenimas daugiabutyje ne visada rožėmis klotas – ypač tuomet, kai gamta primena apie save per nesandarias sienas. Iššūkių akivaizdoje itin svarbus tampa žmogiškasis ryšys ir profesionalumas. Būtent tai patyrė klaipėdietė Gintarė, kuri pasidalino savo patirtimi su namą administruojančios įmonės „Mano BŪSTAS“ klientų atstove.  

„Mūsų namą prižiūrinti klientų atstovė Jūratė – itin nuoširdus ir problemas puikiai suprantantis žmogus. Mano bute per namo siūles, pučiant stipriam vėjui ir lyjant, į virtuvę pradeda tekėti vanduo. Problema tęsiasi nuo praėjusių metų“, – pasakoja moteris.  

Tiesa, po užliejimo namo laiptinė buvo greitai sutvarkyta, tačiau Gintarės buto siūlė liko nepaliesta ir neužsandarinta. „Jūratė situaciją suprato iš karto. Ji ėmėsi organizuoti darbus, nuolat informavo apie jų eigą, buvo pasiryžusi viską išspręsti. Jai tikrai rūpi klientai – specialistė geba įsijausti į jų situaciją, o tai labai padeda jos darbe“, – dalinasi klaipėdietė. 

Tokios istorijos primena, jog efektyvus daugiabučių administravimas nėra tik techniniai sprendimai ar procedūros. Tai – bendravimas, empatija ir rūpestis gyventojų buitimi, gebėjimas įsiklausyti į klientų poreikius ir operatyviai reaguoti į problemas.