Daugiabučių priežiūros paslaugas teikiantis „Mano BŪSTAS“ šiemet sėkmingai didino naujų klientų gretas. Gyventojai atskleidžia, kokie esminiai kriterijai lėmė jų pasirinkimą savo būsto priežiūrą patikėti šiai įmonei.
Per pirmąjį šių metų pusmetį „Mano BŪSTĄ“ savo turto prižiūrėtoju pasirinko dar apie 40 daugiabučių namų, kurių bendras plotas – per 60 tūkst. kv. metrų. Įmonė naujiems, kaip ir esamiems, klientams teikia visas būsto priežiūros paslaugas, užtikrina tinkamą ir savalaikę daugiabučių priežiūrą bei didina turto vertę.
Viename sostinės Žukausko g. namų gyvenantis Vaidotas pasakojo, jog savo bendrijai rinkdami daugiabučio prižiūrėtoją atliko nemažai namų darbų, kol galiausiai buvo priimtas sprendimas namo administravimą patikėti „Mano BŪSTUI“. Vyras sako, kad tinkamo administratoriaus paieškos užtruko, tačiau pabrėžė, jog domėjimasis rinka ir paslaugų tiekėjais davė teigiamų rezultatų.
„Vilniuje administravimo paslaugas teikia apie 40 bendrovių, tad pasirinkimas išties didelis. Tačiau kai pradedi domėtis kas ką siūlo, automatiškai nemažai įmonių atkrenta, nes jų paslaugų krepšelis yra menkas arba, sakykime, tik bazinis. Mes norėjome, kad mūsų namu rūpintųsi didelę patirtį turinti ir platų paslaugų spektrą siūlantį įmonė. „Mano BŪSTAS“ geriausiai atitiko šiuos kriterijus, todėl su kaimynais sutarėme, kad būtent ši įmonė rūpinsis mūsų turtu“, – dėstė Vaidotas.
Vilnietis teigė, kad iš esmės šio administratoriaus pasirinkimą nulėmė keli aspektai – namui priskirtas klientų atstovas, nuosava avarinė tarnyba bei patogi skaitmeninė būsto valdymo platforma „BonoDomo“.
„Anksčiau mes net nežinojome, koks žmogus buvo atsakingas už mūsų namo priežiūrą, o dabar žinome, į ką galime kreiptis vienu ar kitu klausimu. Iš patirties galiu pasakyti, kad „Mano BŪSTAS“ operatyviai reaguoja į mūsų pranešimus, pagalbą garantuoja darbo valandomis dirbantis Klientų centras. Teko kviesti ir visą parą budinčią avarinę tarnybą, tai atvykimas tikrai neužtruko, vyrai tvarkingai ir greitai išsprendė problemą. Man, kaip technologijų mėgėjui, patinka būsto priežiūros klausimus spręsti per mobilią aplikaciją, o tokią galimybę suteikia įmonės sukurta „BonoDomo“ savitarna. Tai kad esame patenkinti „Mano BŪSTO“ paslaugomis“, – kalbėjo vilnietis.
„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia jau daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių, o bendras prižiūrimų daugiabučių namų plotas viršija 10 mln. kv. metrų. Bendrovė nuolat diegia inovatyvius, tvarius ir skaidrius būsto priežiūros sprendimus, kurie didina klientų turto vertę ir gerina gyvenamąją aplinką.