2023-02-01 1042 Peržiūros

Jei būtų įsiklausę į specialistų patarimus, būtų išvengę vandentiekio avarijos. Bet neįsiklausė – įvyko nelaimė, tačiau „Mano BŪSTAS“ reagavo žaibiškai ir viską sutvarkė, už ką gyventojai vėliau negailėjo šiltų žodžių įmonės specialistams.

Neseniai Kėdainių g. 112 daugiabutyje įvyko (ne)tikėta avarija, kuomet trūko susidėvėjęs vandentiekio vamzdis. Nors namo bendruomenė buvo įspėta, kad vamzdynas susidėvėjęs ir jį būtina tvarkyti, į specialistų raginimus gyventojai reagavo vangiai.

Trūkus vamzdžiui „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba nedelsiant atvyko į įvykio vietą ir, saugodama namo bendraturčius nuo užliejimo keliamos grėsmės, užsuko vandens tiekimą. Vėliau, nustatę gedimo židinį, įmonės specialistai sutvarkė vamzdyną ir atstatė vandens tiekimą.

„Kalba Šiauliai“ kalbinti gyventojai neslepia, kad dėl įvykusio incidento kaltina tik save, nes neįsiklausė į „Mano BŪSTO“ specialistų raginimus pritarti susidėvėjusio vamzdyno remonto darbams.

„Tai tikriausiai buvo mūsų kaltė, kadangi draugiškai su kaimynais nebuvome sutarę pakeisti vamzdynų laiku, kai tą siūlė padaryti „Mano BŪSTO“ darbuotojai. Atsitikus avarijai pas kaimynę, kuomet trūko vamzdis, buvo tarsi ženklas, kad visgi reikia klausytis specialistų patarimų“, – po incidento pasakojo Kėdainių g. 112 namo gyventoja.

Nepaisant nemalonaus įvykio, pašnekovė negailėjo šiltų žodžių avarijos padarinius likvidavusiems „Mano BŪSTO“ darbuotojams.

„Mane labai nustebino, kad visi darbai buvo atlikti itin tvarkingai ir labai kruopščiai. Meistrai po savęs nepaliko jokių šiukšlių, stengėsi nesugadinti ar nepažeisti šalia esančių daiktų. Taip pat meistrai atsižvelgė į visus mūsų norus, atidžiai klausėsi ir darė viską, kad rezultatas patenkintų mūsų reikalavimus, jie parodė tikrą žmogiškumą ir atsidavimą darbui“, – dalinosi įspūdžiais „Mano BŪSTO“ klientė.

„Mano BŪSTO“ darbuotojai kiekvieną dieną sulaukia kone pusšimtį iškvietimų, tarp kurių dominuoja kanalizacijos užsikimšimai, elektros gedimai, problemos su vandens ar šilumos tiekimu. Nepaisant darbų gausos, įmonės specialistai stengiasi kuo skubiau gelbėti į bėdą patekusius klientus ir tvirtina, kad geriausia motyvacija už suteiktą pagalbą – nuoširdi gyventojų padėka. Tuo pačiu jie primena, kad gyventojai dažniau atsižvelgtų į ekspertų siūlymus pritarti vienų ar kitų susidėvėjusių namo inžinerinių sistemų remontui. Taip galima išvengti ne tik nelaimių, bet ir neplanuotų išlaidų.