Gyventojų pasitenkinimas „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos paslaugomis Šiauliuose per du metus išaugo 42 proc. Tą atskleidė kasdien vykdoma įmonės klientų apklausa. Koks kokybinis lūžis įvyko, kad šiauliečiai taip aukštai vertina „greitąja pagalba“ vadinamos tarnybos darbą?
Per šiuos metus „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba gelbėti savo klientų turtą Šiauliuose vyko 878 kartus. Net ir esant sudėtingoms sąlygoms, bendrovės „specialiosios pajėgos“ įrodė savo meistriškumą – kiekvieną avariją likvidavo vidutiniškai vos per 46 minutes.
Greičiau ir kokybiškiau
Bendrovės Šiaulių regiono vadovas Virginijus Dorbovolskas neslėpė džiugesio, jog klientai vertina vykdomus pokyčius ir patys įsitikina, kad avarijos jų namuose dabar šalinamos greičiau ir kokybiškiau. Be to, gyventojai pastebi ir augančią įmonės darbuotojų kultūrą, kuriai pastaruoju metu skiriama itin daug dėmesio.
„Čia kaip ir bet kurios nelaimės atveju – kiekvienas nori, kad įvykus avarijai viskas būtų sutvarkyta kuo skubiau ir geriau. Puikiai suprantame, jog gelbėjant mūsų klientų turtą svarbi kiekviena minutė, todėl patobulinome veiklos procesus, investavome į inovatyvius sprendimus ir šiandien turime rezultatą, kurį pirmiausia teigiamai vertina mūsų klientai. Bendraudami su gyventojais taip pat pastebime, kad šiauliečiai ženkliai geriau vertina ir augančią avarinės tarnybos darbuotojų kultūrą, kuriai pastaruoju metu skiriame itin daug dėmesio“, – sako V. Dorbovolskas ir priduria, jog pastangos keistis bei tobulėti nenuėjo veltui.
Padeda grįžtamasis ryšys
Detalizuodamas, kas daugiabučių gyventojams labiausiai padėjo teikti bene geriausios kokybės avarinės tarnybos paslaugas mieste, „Mano BŪSTO“ Šiaulių regiono vadovas išskyrė kelis esminius dalykus. Tai – laiku klientams teikiamas grįžtamasis ryšis, įsitikinant, jog visi darbai atlikti, pakartotiniai skambučiai daliai gyventojų klausiant, ar viskas gerai, ar avarinės darbuotojai buvo mandagūs, paslaugūs, ar klientai neturi pastabų.
„Grįžtamasis ryšis svarbus ne tik mūsų klientams, bet ir visai mūsų komandai, nes tai leidžia dar geriau valdyti vidinius procesus, išvengti klaidų ir mažinti pasikartojančias problemas. Svarbu ir tai, kad kartu su avarinės tarnybos ir kitų sričių specialistais mūsų aptarnaujamuose daugiabučiuose atliekame papildomus darbus, kurie sumažina avarijų įvykimo tikimybę“, – akcentavo V. Dorbovolskas.
Visokeriopa pagalba
Pašnekovo teigimu, avarijų tipai Šiaulių daugiabučiuose, lyginant su kitais miestais, faktiškai nesiskiria. Kaip ir kitur, šiltuoju metų laiku čia dominuoja avarijos buitinių nuotekų tinkluose, šalto ir karšto vandens bei elektros sistemų gedimai. Tai trys pagrindinės avarijų rūšys, dėl kurių pagal į „Mano BŪSTĄ“ kreipiasi klientai. Tiesa, tarnybos atstovai nelieka nuošaly – atsiliepia ir į kitokius žmonių prašymus padėti.
„Be įprastų, kasdienių gelbėjimo operacijų mūsų vyrams tenka vaduoti ir rūsiuose ar medžiuose įstrigusius kačiukus, gelbėti sužeistus gandrus, traukti buto raktus iš lifto šachtų ar kitaip padėti patekusiems į bėdą. Visada stengiamės parodyti žmogiškumą, net jei tai neįeina į mūsų tiesiogines pareigas“, – sako V. Dorbovolskas.