Viename Kovo 11-osios gatvėje esančiame daugiabutyje gyvenanti Regina pastebi, kad pastaruoju metu ženkliai pagerėjo „Mano BŪSTO“ darbuotojų pastangos rūpintis namo priežiūra.
Prieš trejetą metų „Mano BŪSTAS“ kiekvienam namui priskyrė po klientų atstovą – specialistą, kuris atstovauja išskirtinai daugiabučių gyventojų interesus. Bendrovės klientai, tarp jų ir Kaune gyvenanti Regina džiaugiasi, kad ištikus bėdai, dabar galima iškart paskambinti tiesiogiai namo priskirtam atstovui ir išspręsti name kylančias bėdas.
„Ir su liftu turėjom problemų, ir su langais, su namo aplinkos priežiūra, tai tik pasikreipėm į namo atstovę ir ji greit viską išsprendė. Tikrai „Mano BŪSTE“ jaučiasi pokytis, nes ir darbuotojai geriau dirba, ir mandagesni, ir situacija tikrai akivaizdžiai geresnė lyginant su ankstesniais laikais. Dabar viskas kitaip“, – pasakoja kaunietė.
Moteris taip pat pastebi, jog visi su namu susiję klausimai yra išsprendžiami daug greičiau.
„Anksčiau būdavo visko, o dabar mūsų namo atstovė labai komunikabili, labai greitai reaguoja į mūsų prašymus, visada padeda ir yra labai nuoširdi“, – džiaugiasi Regina.
Pagrindinės klientų atstovų užduotys – rūpintis, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, kontroliuoti, kad rangovai darbus klientų namuose atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Klientų atstovai taip pat inicijuoja balsavimus ir dalyvauja gyventojų susirinkimuose bei koordinuoja, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos per protingą terminą.