2025-05-22 174 Peržiūros

Panevėžio gyventojai vis dažniau pastebi augančią būsto priežiūros paslaugų kokybę bei nuoširdų dėmesį klientams. Naujausia apklausa parodė, kad daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano Būstas Aukštaitija“ pasiekė istorinių klientų pasitenkinimo rodiklių, o teigiamų atsiliepimų skaičius kas mėnesį auga. 

Pasitikėjimas auga 

Šių metų balandžio mėnesį net 87 proc. klientų teigiamai įvertino įmonės paslaugas, o tai – aukščiausias rezultatas per visą veiklos laikotarpį.  

Vidutiniškai šiemet įmonę rekomenduotų 80 procentų klientų, per 2024-uosius šis vidurkis siekia 68 procentus.  

Tokie rezultatai, pasak įmonės vadovo Ipolito Skukausko, yra nuoseklaus darbo įrodymas. „Matome, kad klientai ne tik pastebi mūsų pastangas, bet ir vertina jas. NPS (Net Promoter Score) metodika aiškiai parodo, kaip per laiką keičiasi pasitikėjimas įmonės darbu ir paslaugomis – ir šie pokyčiai akivaizdžiai teigiami“, – sako vadovas. 

Avarinės tarnybos darbas – aukštumoje 

Jau ne pirmus metus iš eilės klientai bene geriausiai vertina avarinės tarnybos darbą. Apklausų rezultatai kalba patys už save – šiais metais net 85 proc. klientų rekomenduotų avarinės tarnybos paslaugas kitiems. 2024 metais šis rodiklis taip pat buvo aukštas – 79 procentai.  

„Ilgalaikiai rezultatai rodo, kad mūsų komanda patikimai atliepia gyventojų lūkesčius. Avarinė tarnyba reaguoja greitai ir kokybiškai – tai ir matome iš žmonių atsiliepimų“, – teigia I. Skukauskas. 

Įmonė laikosi aiškių įsipareigojimų – įvykio vietoje avarinės tarnybos ekipažas turi būti ne vėliau kaip per 60 minučių. 

Švara ir priežiūra – be priekaištų 

„Didžiuojamės, kad visus metus negavome priekaištų dėl daugiabučių laiptinių ir teritorijų valymo. Tai rodo mūsų komandų atsakingą požiūrį ir nuoseklų darbą“, – pasakoja vadovas.  

Tiesa, pastarosiomis dienomis įmonė vis dėlto sulaukė vieno pranešimo. „Tai – priminimas mums, kad aukštą kartelę reikia išlaikyti nuolat. Į skundą sureagavome nedelsdami. Taip sprendžiame visas kylančias problemas“, – sako I. Skukauskas, kuris neretai ir pats kartu su daugiabučiams priskirtais „Mano Būstas Aukštaitija“ vadybininkais dalyvauja skirtingų namų gyventojų susirinkimuose. 

Dėmesys informavimui 

Anot vadovo, problemų sprendimą palengvina puoselėjamas artimas ryšys su klientais. Štai 2025 metais įmonė ypatingą dėmesį skiria gyventojų informavimui ir komunikacijai.  

„Pernai pastebėjome, kad gyventojai ne visuomet iš anksto žino apie jų name ar net laiptinėje atliekamus darbus. Pasitaiko, kad kaimynas pateikia užsakymą, o jei darbas skubus, pavyzdžiui – trūkusio vamzdžio remontas, gyventojų susirinkimas nėra organizuojamas. Taigi, būna – žmogus ilgiau užsilaikė darbe ir net nepastebėjo, kad darbai atliekami, o apie tai sužino tik gavęs sąskaitą“, – pasakoja vadovas.  

Siekdama išvengti panašių situacijų, šiemet įmonė deda papildomas pastangas, kad gyventojams netrūktų informacijos apie visus atliekamus darbus. Įmonės klientai informuojami skirtingais kanalais: ir skelbimais laiptinėje, ir SMS žinutėmis, ir elektroniniais laiškais.    

Nuoseklus augimas  

„Mano Būstas Aukštaitija“ pastangas įvertina vis daugiau klientų. I. Skukauskas skaičiuoja, kad jau kelis metus iš eilės prie įmonės aptarnaujamų namų kas mėnesį prisijungia po 2–3 naujus daugiabučius Panevėžyje, Biržuose ir Pasvalyje. 

„Mes ne tik administruojame daugiabučius – siekiame būti bendruomenės dalimi. Tai reiškia – būti šalia, girdėti ir reaguoti, kurti pasitikėjimu grįstą ryšį su kiekvienu mūsų aptarnaujamu gyventoju“, – pabrėžia I. Skukauskas.