Vykstančius „Mano BŪSTO“ pokyčius ir per metus daugiau nei dvigubai pagerėjusį įmonės įvertinimą patvirtina ir Jonažolių gatvės gyventojai. Pasak jų, nauji įmonės sprendimai pasiteisina ir gerina klientų patirtį.
„Mūsų name yra įvairių problemų, kurių labai ilgą laiką negalėjome išspręsti, taip pat ir anksčiau turimi rangovai nedalyvaudavo susirinkimuose, o darbų atlikimo trukmė būdavo be galo ilga. Įvykus pokyčiams ir atėjus naujam klientų atstovui Aurimui mūsų namo problemos ir gedimai pradėjo spręstis žaibišku greičiu.
Turėjome tokių problemų, kuomet palijus vanduo nuo stogo pratekėdavo į namo vidų, tačiau mūsų namo atstovas ir „Mano BŪSTO“ specialistai labai punktualiai ir labai greitai išsisprendė šią problemą bei pateikė pilną ataskaitą apie tai, kada darbai bus atlikti, kas juos prižiūri bei kiek tai mums kainuos. Kainų sumažėjimą taip pat pastebėjome, todėl esame labai patenkinti atliekamais darbais“, – džiaugiasi Jurgita.
„Mano BŪSTUI“ atsisakius dalies rangovų, kurie galėjo piktnaudžiauti didesnėmis kainomis, ir atlikus išorės partnerių auditą, įmonė įsipareigojo surasti naujus partnerius, gebančius teikti įmonės klientams paslaugas už priimtiną kainą. Tai įvertino ir „Mano BŪSTO“ klientai.
„Su kaimynais tikrai pastebėjome „Mano BŪSTO“ pažangą ir kokybės pagerėjimą. Esame laimingi, kad naujinasi visos darbo sistemos, kurios leistų gauti aiškesnę informaciją apie vykdomus darbus, na o darbo rezultatai iš ties džiugina“, – sako Jonažolių gyventoja.
Išaugusią paslaugų kokybę patvirtina ir pastaruosius 15 mėnesių pagal tarptautinę metodiką kasdien matuojamas klientų pasitenkinimo indeksas NPS („Net Promoter Score“). Šis įrankis realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis.