
„Pasistengsime per savaitgalį, o ilgiausiai gali užtrukti iki savaitės pabaigos“. Vilnietė maloniai nustebo pagalbos iš jos namą aptarnaujančio „Mano BŪSTO“ administratoriaus sulaukusi anksčiau nei žadėta – jau kitą dieną.
Moteris į Klientų aptarnavimo centrą kreipėsi penktadienį su prašymu pakonsultuoti dėl buto kapitalinio remonto. „Prireikė informacijos dėl mūsų daugiabučio kaimynų leidimo, kaip rinkti parašus iš gyventojų ir viso proceso – kaip viskas vyks. Kilo nemažai klausimų dėl pačio projekto, o remontą norime pradėti kuo greičiau“, – pasakoja vilnietė.
Paprašiusi, kad su ja susisiektų daugiabučio namo atstovas, Akvilė sulaukė „Mano BŪSTO“ pažado atsakymą pateikti ne vėliau kaip per savaitę. „Tiek laukti nereikėjo – jau kitą dieną, šeštadienio vakare, namo atstovas atsiuntė visą reikalingą informaciją. Smagu gauti viską taip, kaip pažadėta, esame labai dėkingi“, – sako Akvilė.
Gavusi profesionalią konsultaciją, moteris jau antrą savaitę renka kaimynų parašus ir netrukus tikisi pradėti buto remonto darbus.