Neįgaliojo vežimėlyje dienas leidžiantis Romualdas nesiskundžia prasta nuotaika ir negaili komplimentų ne tik namą prižiūrinčios įmonės „Mano BŪSTAS“ klientų aptarnavimo merginoms, bet ir daugiabučio administratorei bei meistrams.
Parama – labai svarbi
„Užsikimšo stogo latakai, nespėjau paskambinti, kitą dieną žiūriu – jau yra inžinierius. Dar kitą dieną – jau yra meistriukas, kuris šitą dalyką tvarko. Puikiai atliko darbą, trys dienos nepraėjo nuo skambučio“, – entuziastingai pasakoja vyras.
Tiesa, Romualdas pastebėjo, kad stogo latakams reikalingas ne dalinis, o pilnas remontas. „Inžinierius man sakė tą, bet aš pagalvojau, kad užteks latako sujungimus sutvarkyt. Per audrą daug vandens latakais bėgo ir pamačiau, kad jie pažeisti mechaniškai. Taip ir buvo planuota, sutarėme su inžinieriumi, kad palaukime lietaus ir bus matyti ar pakanka dalinio remonto. Dabar pirmasis etapas baigtas, laukia antrasis“, – sako vilnietis.
Anot jo, kai esi pagyvenęs, nevaikščiojantis, neįgalus žmogus, tokia parama labai svarbi. „Greitas sprendimas – ko daugiau galiu norėt. Labai greitai ir puikiai viską daro“, – teigia Romualdas.
Skaičiuoja atliktus darbus
Vyras skaičiuoja, kad šiame daugiabutyje gyvena jau dvidešimt metų ir visus tuos metus gelbėja „Mano BŪSTAS“.
„Darbai visada atliekami puikiai ir greitai, tiesa, anksčiau bendrovė kitu pavadinimu veikė. Laiptinės durų remontas, skruzdėlių naikinimas, senų padangų išvežimas, ventiliacijos tvarkymas, nešylantys radiatoriai ir daugelis kitų… Galiu vardinti ir vardinti“, – prisimena vyriškis.
Jis sako neturintis nė vieno skundo. „Labai gerai dirba namo administratorė. Atvažiuoja, bendrauja, sprendžia visus kylančius klausimus. Nepraeina nė diena – žiūrėk, jau dirba meistrai. Valytoja ypač kruopščiai darbuojasi“, – lenkia pirštus Romualdas.
Imasi naujo projekto
Vyras per namą administruojančią įmonę tikisi įgyvendinti dar vieną projektą. Romualdui prie namų nepatogu važiuoti neįgaliojo vežimėliu, nes ne pirmos jaunystės šaligatvio plytelės yra sudaužytos. Norint jas pakeisti, visų pirma būtina kreiptis į miesto savivaldybę. Šiuos formalumus, įgaliota vilniečio, apsiėmė sutvarkyti „Mano BŪSTO“ specialistai.
„Jei kas sakys, kad „Mano BŪSTAS“ prastai dirba, jokiu būdu netikėkite“, – pokalbį užbaigia vilnietis.