Sutrikusi nuotekų sistema ir fekalijomis užpiltas rūsys neilgam sutrikdė sostinės daugiabučio namo gyventojų kasdienybę. „Ryte paskambinau, kitą dieną problema jau buvo išspręsta“, – namą administruojančio „Mano BŪSTO“ komandos operatyvumu džiaugiasi Vytautas.
Pasak vilniečio, problema nuotekų sistemoje buvo įsisenėjusi ir nuolat kėlė rūpesčių namo gyventojams. „Mūsų namą aptarnaujančios klientų atstovės darbas tikrai vertas pagyrimo. Labai operatyviai reaguoja į gyventojų prašymus. Kaip ir šiuo atveju – ryte kreipiausi dėl problemos, per pietus jau buvo pakabintas pranešimas apie būsimus darbus skelbimų lentoje, o kitą dieną situacija buvo suvaldyta“, – pasakoja Vytautas.
Anot, jo spręsti nuotekų problemos atvyko avarinė tarnyba, kurios specialistui nepavyko užbaigti darbų darbo metu. „Klientų atstovė jau po darbo valandų iškvietė meistrą, kuris atvyko pakartotinai ir baigė tvarkytis. Visi namo gyventojai labai patenkinti“, – konstatuoja vilnietis.
Anot jo, „Mano BŪSTO“ klientų atstovės iniciatyvumo dėka, namui pavyko išspręsti jau apie dešimt skirtingų problemų.
Tarp jų – rūsyje įrengti šviestuvai su judesio davikliais, kurie leidžia taupyti elektros energiją. „Anksčiau gyventojai dažnai pamiršdavo išjungti elektrą išeidami iš rūsio. Man regis, ši problema pasitaiko kone kiekviename daugiabutyje“, – sako Vytautas.
Jis džiaugiasi ir aplink namą išklotomis naujomis plytelėmis, kurios anksčiau buvo sudėtos nekokybiškai.
„Klientų atstovė sutvarkė ir šį reikalą. Namui tai nieko nekainavo, nors anksčiau nekokybiškai plyteles paklojęs rangovas jau seniausiai bankrutavęs“, – pasakoja vilnietis, anot kurio, daugiabučio gyventojai šiuo metu neturi jokių nusiskundimų.