2022-11-08 118 Peržiūros

Namo techninės priežiūros klausimus jau daugelį metų padeda spręsti „Mano BŪSTO“ priežiūros grupė. Čia dirba žmonės, kurie kiekvieną dieną pirmieji atskuba į pagalbą klientams, kuomet jų daugiabutyje įvyksta avarija. Ir nors iššūkių netrūksta, tačiau būtent jie motyvuoja ir padeda judėti pirmyn. Apie iššūkius, ekstremalias situacijas ir darbo kasdienybę kalbamės „Mano BŪSTO“ priežiūros grupės vadovu Vidu Balbuckiu.

Esate priežiūros grupės vadovas. Papasakokite plačiau apie savo pareigas?

Pareigybių yra įvairių, labiausiai esu atsakingas už visą daugiabučių namų inžinerinės įrangos eksploatavimą, už pačio namo eksploatavimą, kad namas būtų prižiūrimas teisingai bei už savo komandos valdymą. Taip pat rūpinuosi, kad sistemos dirbtų ir tarnautų gyventojams kuo ilgiau, kad jos būtų tvarios ir energetiškai taupios, kas šiai dienai yra labai aktualu. Verta paminėti ir tai, kad savo klientams siūlome inovatyvius sprendimus, kurie padeda jų būstui įgauti didesnę vertę ir žmonės galėtų sutaupyti.

Kokias problemas padedate spręsti daugiabučių gyventojams?

Mes padedame spręsti visas problemas, įskaitant avarijas, susijusias su elektra, vandentiekiu, buitinėmis nuotekomis, taip pat prižiūrime stogus, balkonus. Į mūsų pareigas įeina ir įvairūs remonto darbai, kurie užkerta kelią avarijoms. Laiku pastebėtus defektus mes pašaliname, kad nekiltų avarinių situacijų ir nebūtų sugadintas žmonių turtas, o dar svarbiau, kad nebūtų padaryta žala žmonių sveikatai.

Ar klientai patenkinti jūsų nuveiktais darbais?

Manau, jog klientai yra laimingi. Kai atsitinka avarinės situacijos, tai bet koks greitas sureagavimas ir avarijos lokalizavimas, padarinių pašalinimas, sutvarkymas, resursų atstatymas, klientui yra labai svarbu. Žmonės visada laukia, kad mes kuo greičiau išspręstume įvykusią problemą, ir kai mums tai pavyksta – jie tai vertina ir džiaugiasi.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais susiduriate kasdieniame darbe?

Šiame darbe man nėra iššūkių, aš tai labiau pavadinčiau stimulu, kuris varo į priekį. Visos nenumatytos situacijos, avarijos, kurias reikia spręsti skubiai. Pavyzdžiui, kai įvyksta vamzdžio trūkimas ir nėra tinkamos detalės, turime ieškoti būdų, kaip tai padaryti greitai, kad klientai liktų patenkinti, o jų turtas nenukentėtų.

Atsitikus avarijai, mes esame tarsi kaip specialiosios tarnybos, kadangi nuvažiavęs į vietą nežinai, ką ten gali rasti, tad turime visada greitai ir efektyviai reaguoti į kiekvieną iškvietimą.

Jau 12 metų dirbate būsto priežiūros srityje. Kaip per tiek metų, Jūsų akimis, keitėsi daugiabučių aptarnavimas?

Per 12 metų pasikeitė tai, kad mes skiriame daugiau dėmesio prevencijų užkirtimui. Tai – išankstinis defektų aptikimas, sužiūrėjimas, pašalinimas, norint sumažinti avarijas. Pradėjome daugiau dirbti prevenciškai arba kitaip sakant – mažiau bėgiojame, daugiau dirbame.

Šiemet mūsų inovacija yra ta, kad po nuotekų valymo pasidarome video diagnostiką ir taip stebime, kas vyksta vamzdynuose ir jei matome defektus, siūlome gyventojams tai pataisyti, kad problemos nesikartotų.

Manau, kad klientai turėtų suprasti, jog kiekvienas būstas su laiku sensta, tad mes siūlome prižiūrėti ir tvarkyti nuosavybę, norint išsaugoti turtą bei apsisaugoti nuo avarijų.

Šis darbas neatsibosta, nes kiekviena diena yra vis kitokia, tai nėra monotoniškas darbas, šiame darbe nėra rutinos, nes kiekvieną dieną atėjus į darbą nežinai, ką rasi ir su kokiomis problemomis teks susidurti. Lengva įtampa mane veža.

Kaip jūsų komanda gelbėja avarijų metu? Papasakokite apie ekstremalius atvejus.

Tokių atvejų turėjome labai daug, kiekvienas nutikimas man yra išskirtinis ir labai svarbus. Gyventojas be resursų visada bus nelaimingas, todėl į visas avarijas reaguoju per savo prizmę, kaip aš jausčiausi kaip klientas? Jeigu namie nebūtų elektros ar vandens, kaip aš reaguočiau? Todėl skatinu ir savo kolegas žiūrėti į kiekvieną problemą per savo prizmę, kad jie labiau suprastų, kaip tuo metu jaučiasi klientas.

Per tiek metų turėjau labai daug ir naktinių iškvietimų, kai daugiabutis likdavo be elektros, vandens ar be šildymo, taip pat trūkę vamzdžiai per žiemos šventes. Vieną kartą visas namas nakties metu buvo likęs be elektros, tad teko vykti į vietą ir perrinkti visą elektros instaliaciją. Greitai suradome reikiamas detales, kai kurie net atsiveždavo ko reikėdavo iš namų, o ryte gyventojai net nebuvo pastebėję, kad tokia avarija buvo įvykusi.

Tai yra pastovus darbas ir tai turi patikti žmogui, tai yra adrenalinas, bėgimas, problemų sprendimas, tai nėra monotonija ir tai man patinka.“

Kokią įsimintiniausią padėką gavote iš kliento ir ką ji jums reiškia?

Džiugu, kai klientai paskambina, padėkoja. Kiekvienas kliento žodis „Ačiū“, ar kiekvienas apkabinimas yra labai vertingas ir tai reiškia, kad klientas mus vertina. Mes tam ir dirbame – dirbame klientams.