2019-11-27 693 Peržiūros
Išmanioji programėlė „eBŪSTAS“ palengvina ir supaprastina būsto valdymą. Nuo šiol daugiabučių gyventojai apie savo namą žino viską, o su daugiabučio priežiūra susijusius klausimus sprendžia net išvykę į kitą miestą.

Daugiabučių, kuriuos administruoja „Mano BŪSTAS“, gyventojai būsto priežiūros klausimus pamėgo spręsti išmaniai – per vienintelę Lietuvoje veikiančią namų ūkio valdymo platformą „eBŪSTAS“. Nuo praėjusios vasaros šios programėlės vartotojų skaičius Kaune tendencingai auga. Pasidomėjome, kas lemia šios mobiliosios aplikacijos populiarumą.

Dvejus metus veikianti išmani būsto valdymo platforma „eBŪSTAS“ sulaukia vis didesnio daugiabučių namų, kuriuos administruoja „Mano BŪSTAS“, gyventojų susidomėjimo. Šių metų sausio mėnesį prie mobiliosios programėlės Kaune buvo prisijungę 10 tūkstančių, o spalio mėnesį – 28 597 unikalių vartotojų.

„eBŪSTAS“ mobiliojoje aplikacijoje ir savitarnos portale „Mano BŪSTO“ klientai vos kelių mygtukų paspaudimais gali apmokėti sąskaitas, sekti, kiek jų daugiabutis turi sukaupęs kaupiamųjų lėšų, registruoti ir siųsti gedimus, virtualiu būdu dalyvauti kaimynų susirinkimuose bei priimti jo gyvenamąją aplinką ateityje pakeisiančius sprendimus.

Varnių gatvėje esančiame daugiabutyje gyvenanti kaunietė Gintarė teigia, kad „eBŪSTAS“ yra patogi bei naudinga priemonė fiksuoti gedimus, iškviesti avarinę tarnybą ir gauti visą reikalingą informaciją apie namą, kuriame gyveni.

„Kai pastebiu kažkokį gedimą ar problemą name, nufotografuoju ir nusiunčiu per „eBŪSTĄ“. Taip viskas sutvarkoma greičiau – nebereikia skambinti ir laukti, kol kažkas atsilieps. Jei reikia, ir avarinę tarnybą iškviečiu, nes taip paprasčiau. Šia programėle nesudėtinga naudotis, todėl ją atsisiuntė ir mano kaimynai“, – išmaniąją programėlę įvertino Gintarė.

Gintarei pritaria ir Šilainiuose gyvenanti Virginija, kuri teigia, kad „eBŪSTAS“ palengvino jos kasdienybę: „Labai gera programėlė! Su ja fiksuoju visus gedimus, kuriuos pastebiu. Dar ir kaimynei parodžiau, kaip ja naudotis. Taip pat atsisakiau popierinių sąskaitų, nes per „eBŪSTĄ“ mokėti žymiai patogiau.“

Įmonės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad iki šiol visi gedimai daugiabutyje, kuriuos fiksuodavo gyventojai, buvo registruojami telefonu arba klientams atvykus į biurą. Tačiau, jo nuomone, skaitmenizacijos amžiuje žymiai paprasčiau tai daryti pasitelkus išmaniuosius įrenginius, kuriuos šiandien turi ir naudoja dauguma žmonių.

„Būtent todėl mūsų klientams sudarėme galimybę visus plika akimi name matomus gedimus fiksuoti per išmaniąją programėlę „eBŪSTAS“. Užtenka nufotografuoti gedimą ir keliais paspaudimais pranešti apie jį savo namo administratoriui. Viskas paprasta, greita ir patogu“, – sako M. Genys.