2023-04-27 767 Peržiūros

Per metus daugiau nei dvigubai pagerėjusį „Mano BŪSTO“ įmonės įvertinimą patvirtina ir Baltijos gatvės gyventoja. Anot kaunietės, lūkesčius pranokusi naujoji klientų atstovė puikiai darbuojasi ir kasdien padeda išspręsti iškilusias problemas.

Baltijos gatvės gyventoja Jūratė džiaugiasi, jog su „Mano BŪSTO“ klientų atstove bendradarbiauti itin lengva, o ir visi užregistruoti gedimai būna labai greitai pašalinti:

„Mūsų namo klientų atstovės Rasos darbas – pasaka. Kartu su kaimyne ir Rasa buvome susitikusios gyvai, išsakėme visus lūkesčius, visus rūpesčius ir darbai būna visad atlikti laiku. Tik užregistruoju gedimą ir jau žiūriu viskas veikia. Tik parašiau, kad neveikia lifto lemputė, pagalvojau, ar kaži jau sutvarkė, nueinu patikrinti ir žiūriu taip, jau dega. Labai džiaugiuosi, kad su klientų atstove randame bendrą kalbą, bendradarbiaujame ir noriu pabrėžti, kad tikrai labai jaučiasi, jog „Mano BŪSTO“ paslaugų kokybė yra pagerėjusi“, – sako Jūratė.

Kaunietės minėtą išaugusią paslaugų kokybę patvirtina ir pastaruosius 15 mėnesių pagal tarptautinę metodiką kasdien matuojamas klientų pasitenkinimo indeksas NPS („Net Promoter Score“). Šis įrankis realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis.

„Išanalizavę apklausų duomenis matome, jog klientų pasitenkinimas įmone per metus išaugo daugiau nei dvigubai. Tai reiškia, kad, palyginti su ankstesniais metais, du kartus daugiau mūsų klientų rekomenduotų rinktis įmonės paslaugas kitiems. Džiaugiuosi, kad esami klientai įvertino mūsų pastangas būti geriausiais būsto priežiūros paslaugų teikėjais Kauno mieste, o mus pasirinkę nauji klientai patikėjo mūsų specialistų kompetencijomis ir gebėjimais rūpintis visapusiška daugiabučių priežiūra. Tai išties motyvuoja ir įpareigoja išlaikyti aukštą paslaugų kartelę“, – teigė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko.