2023-05-25 855 Peržiūros

Bute pro lubas ėmus sunktis ir lašėti vandeniui, kaunietė Aldona ne juokais susijaudino, kaip pati sako: „Rankos kojos tik dreba“. Moteris džiaugėsi, kad iškviestas namą administruojančios įmonės „Mano BŪSTAS“ meistras ne tik operatyviai atvyko bei išsprendė bėdą, bet ir nuramino.

„Atvyko meistras, sužavėjo iki begalybės, pakėlė nuotaiką. Tuo metu ne juokai galvoj, kojos rankos dreba, o jis: „Jūs nesijaudinkit, mes viską greit išspręsime“. Meistras kaip tikras psichologas mus nuteikė labai pozityviai, bendravo šiltai ir geranoriškai. Apžiūrėjo ir sako: „Man atrodo, pas jus – jokių problemų, čia virš jūsų bute bėda, pas kaimynus“, – pasakoja moteris.

Ir iš tikrųjų – pas kaimynus buvo trūkusi skalbimo mašinos žarnelė. Problema netrukus buvo išspręsta.

„Jau meistras lipa žemyn, jau – į automobilį, aš atidarau langelį ir sakau: „Atleiskit, iš to džiaugsmo pamiršau paklausti jūsų vardo“. Sako: „Aš – Nerijus“. Susimojavome, tuo mūsų draugystė ir baigėsi. Paskui šiuos nuotykius papasakojau paskambinusi į „Mano BŪSTĄ“, – prisimena ponia Aldona.

Moteris, visą gyvenimą dirbusi pedagoge, sako labai jaučianti ir vertinanti žmogiškumo apraiškas. „Už tokį darbą meistrui galiu drąsiai dešimtuką rašyti“, – sako kaunietė.

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba kiekvieną dieną sulaukia kone pusšimtį iškvietimų, tarp kurių dominuoja kanalizacijos užsikimšimai, elektros gedimai, problemos su vandens tiekimu. Nepaisant iškvietimų gausos, avarinės tarnybos specialistai stengiasi kuo skubiau gelbėti į bėda patekusius klientus ir primena, jog visais netikėtų gedimų atvejais yra pasiruošę padėti 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę.