2022-08-30 2229 Peržiūros

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba kiekvieną dieną sulaukia kone pusšimtį iškvietimų, tarp kurių dominuoja kanalizacijos užsikimšimai, elektros gedimai, problemos su vandens tiekimu. Nepaisant iškvietimų gausos, avarinės tarnybos specialistai stengiasi kuo skubiau gelbėti į bėda patekusius klientus, o šiemet gerino ir veiklos rodiklius.

„Mano BŪSTUI“ priklausanti nuosava avarinė tarnyba 24 valandas per parą, be poilsio ir švenčių dienų užtikrina, kad įvykus gedimui daugiabučių gyventojai sulauktų operatyvios ir savalaikės pagalbos. Tuo rūpinasi pusšimtis tarnybos darbuotojų, pasirengusių padėti bet kuriuo paros metu ir esant bet kokioms oro sąlygoms.

Per 7 šių metų mėnesius „Mano BŪSTAS“ užregistravo 8156 avarinius pranešimus. Daugiausia jų – 2800 – fiksuota nuotekų sistemose. Šildymo ir karšto vandens sistemų gedimus tarnyba vyko šalinti 1442, šalto vandens – 2075, elektros – 1375 kartus.

Nepaisant didelio avarijų skaičiaus ir pagalbos prašymų, moderniomis darbo priemonėmis aprūpinti avarinės tarnybos ekipažai kiekvienais metais gerina vidutinį reagavimo laiką į avarinius iškvietimus. Šiais metais jis apytiksliai siekia 60 minučių ir buvo 7 minutėmis geresnis, nei pernai. Vidutinis reagavimo laikas – tai laikas nuo avarinio pranešimo užregistravimo pradžios iki ekipažo atvykimo į objektą.

Inžinerinių sistemų gedimai – ne vienintelė avarinės tarnybos ekipažų kasdienybė. Pasitaiko situacijų, kuomet tenka gelbėti sužeistus gyvūnus ar į bėdą patekusius daugiabučių gyventojus.

Vienas įsimintinesnių atvejų – pagalba neįgaliojo vežimėlyje sėdinčiam daugiabučio gyventojui. Ne per seniausiai darbuotojai, atvykę šalinti gedimą, pirmame aukšte pamatė vežimėlyje sėdintį gyventoją, kuris negalėjo patekti į savo butą viršutiniame aukšte, nes neveikė liftas. „Mano BŪSTO“ vyrai, supratę situacijos beviltiškumą, nieko nelaukę užnešė gyventoją kartu su vežimėliu į reikiamą aukštą ir palydėjo iki pat durų.