2022-07-21 173 Peržiūros

Daugiabučių priežiūros paslaugas teikiantis „Mano BŪSTAS“ šiemet sėkmingai didino naujų klientų gretas. Gyventojai atskleidžia, kokie esminiai kriterijai lėmė jų pasirinkimą būsto priežiūrą patikėti šiai įmonei.

Per pirmąjį šių metų pusmetį „Mano BŪSTĄ“ savo turto prižiūrėtoju pasirinko dar apie 40 daugiabučių namų, kurių bendras plotas – per 60 tūkst. kv. metrų. Įmonė naujiems, kaip ir esamiems, klientams teikia visas būsto priežiūros paslaugas, užtikrina tinkamą ir savalaikę daugiabučių priežiūrą bei didina turto vertę.

Kaune, Ukmergės g. 23 name gyvenanti Ieva sako, kad kaimynų dauguma „Mano BŪSTĄ“ šiemet pasirinko nebegalėdami kentėti senojo administratoriaus, bendrovės „Civinity“ nekompetencijos. Esą buvusi įmonė tik rinko mokesčius, tačiau realių darbų neatlikdavo. Į gyventojų priekaištus bei pastabas bendrovės atstovai, pasak Ievos, taip pat nereagavo.

„Džiaugiamės atsisakę „Civinity“ paslaugų ir pasirinkę „Mano BŪSTĄ“. Požiūris į klientą dabar skiriasi kaip diena ir naktis. Į visus mums rūpimus klausimus atsako namui priskirtas klientų atstovas, telefonu bei el. paštu maloniai konsultuoja klientų centro konsultantai. Beje, žinau, kad šalia esančio daugiabučio namo gyventojai, matydami, kaip šauniai mes tvarkomės, taip pat svarsto atsisakyti esamo administratoriaus paslaugų ir pasirinkti „Mano BŪSTĄ“. Geri pavyzdžiai užkrečia“, – sako kaunietė Ieva.

Jai antrino ir K.Baršausko g. 70 name gyvenanti Vilma. Moteris dar balandžio mėnesį žiniasklaidai teigė, kad jų kantrybė trūko, kuomet senasis administratorius, taip pat bendrovė „Civinity“, išrašė tūkstantinę sąskaita už balkonų ekspertizę, nors balkonai buvo tik nufotografuoti ir konstatuota tai, kas ir taip akivaizdu, – juos reikia tvarkyti. Daugiabučio gyventojus ne tik papiktino, kad be jų žinios buvo atlikta brangi balkonų ekspertizė, bet ir abejonių sukėlė jos kokybė.

Vilmos nuomone, įmonė taip tiesiog pasisavino žmonių pinigus, nes sugalvojo paslaugą, kurios rezultatai buvo aiškūs nuo pat pradžių.

Po šio incidento iniciatyvūs namo gyventojai surinko parašus ir pasirinko naują namo administratorių – bendrovę „Mano BŪSTAS“.

„Nors su „Mano BŪSTU“ draugaujame dar labai neilgai, tačiau pirmas įspūdis tikrai geras. Mums netrūksta nei dėmesio, nei informacijos, o ir sąskaitose nebeliko neaiškių sumų ir eilučių“, – įspūdžiais dalijosi Kęstutis, gyvenantis K.Baršausko g. 70 name.

„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia jau daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje, o bendras prižiūrimų daugiabučių namų plotas viršija 10 mln. kv. metrų. Bendrovė nuolat diegia inovatyvius, tvarius ir skaidrius būsto priežiūros sprendimus, kurie didina klientų turto vertę ir gerina gyvenamąją aplinką.