2022-11-24 187 Peržiūros

Kauno E. Ožeškienės g. 16 namo gyventojai pagaliau džiaugiasi, kad po beveik du metus trukusių ginčų jiems pavyko atsisakyti namo administratoriaus „Civinity namai Kaunas“ paslaugų ir grįžti pas ankstesnį daugiabučio prižiūrėtoją, su kuriuo bendradarbiavo ilgiau nei dešimtmetį.

E. Ožeškienės g. 16 namo bendrasavininkų bėdos prasidėjo tuomet, kai daugiabučio priežiūra ėmė rūpintis „Civinity namai Kaunas“. Gyventojų teigimu, jie iki šiol sunkiai supranta, kaip būdami patenkinti ilgamečiu administratoriumi, jie tapo bendrovės „Civinity namai Kaunas“ klientais. Žmonės pasakojo, kad ši įmonė retai kada atsižvelgdavo į daugiabučio savininkų norus ar pageidavimus.

Netenkino paslaugų kokybė

„Mes niekada nebuvome supažindinti su jų atliekamų darbų sąmatomis, todėl neturėjome galimybės sutikti ar nesutikti su jų atliekamais darbais. Vėliau buvo pateiktos tik milžiniškos sąskaitos. Paskutinį kartą mums buvo pateiktos sąskaitos dėl buto, kuriame gyveno asocialūs asmenys, sugadinto stogo. Šiems gyventojams dėl sugadinimo nebuvo skirta nei nuobauda, nei įspėjimas, nei pateiktas žalos atlyginimas. Visa stogo tvarkymo sąmata buvo išdalinta daugiabučio gyventojams“, – apie kantrybės taurę perpildžiusi lašą pasakojo E. Ožeškienės g. 16 namo gyventoja Jurgūnė.

Bendradarbiavimas nenuvylė

Pašnekovės teigimu, prireikė kone dviejų metų, kol gyventojams pavyko grįžti pas ankstesnį namo prižiūrėtoją – „Mano BŪSTĄ“.

„Rašėme prašymus, rinkome parašus, kol galiausiai buvome išgirsti ir sugrąžinti atgal “Mano BŪSTUI”, su kuriuo anksčiau bendradarbiavome ilgiau nei dešimtmetį“, – kalbėjo Jurgūnė.

Moteris pridūrė, kad „Mano BŪSTO“ paslaugomis gyventojai buvo patenkinti, o įmonės darbuotojai visada pasižymėjo mandagiu `bendravimu bei geranoriškumu.

„Su „Mano BŪSTU“ bendradarbiaujame tikrai ilgai ir niekada nesame turėję konfliktų. Prieš jiems atliekant bet kokius remonto darbus būdavome informuojami apie jų eigą. O kadangi jų biuras yra netoliese, visada galėdavome ateiti su jais pasitarti, paprašyti atlikti tam tikrus darbus. Tikiuosi liksime su jais draugais ir ateityje“, – teigė Jurgūnė.

Augino klientų ratą

„Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko teigė, jog šis atvejis nėra vienintelis, kuomet buvę klientai, kurį laiką pasinaudoję kitų įmonių paslaugomis, sugrįžta atgal. Tai, pasak vadovo, rodo, jog gyventojai, palyginę paslaugų kokybę, atsirenka kas yra kas. V.Jerošenko pastebi ir kitą faktą – per pirmus 10 šių metų mėnesių ženkliai padaugėjo ir naujų klientų, kurie anksčiau nesinaudojo įmonės paslaugomis. Šiemet „Mano BŪSTĄ“ Kaune pasirinko dar 22 daugiabučių namų gyventojai.

„Klientai vertina platų mūsų paslaugų spektrą, nes kiekvienam namui skiriame po klientų atstovą, operatyviai reaguojame į visus gyventojų pranešimus. Savalaikę pagalbą garantuoja darbo valandomis dirbantis Klientų centras, visą parą budinti nuosava avarinė tarnyba ir patogi savitarnos platforma „BonoDomo“. Stengiamės dirbti taip, kad klientams visada būtų ramu dėl namų, o mūsų sprendimai būtų orientuoti į būsto savininkų turto vertės didinimą“, – pabrėžė V.Jerošenko.