2022-04-04 2361 Peržiūros
Rytinė mankšta

Nors žinome, kad mankšta ar kita fizinė veikla padeda palaikyti sveiką gyvenimo būdą, tačiau neretai laiko minėtiems užsiėmimams pritrūksta. Skatiname kiekvieną rytą skirti bent 10 minučių rytinei mankštai ir dalijamės pratimais, kuriuos galėsite atlikti savo namuose.

Įprotis kiekvieną rytą pradėti mankšta padės pagreitinti medžiagų apykaitą ir nejučia prailgins dieną, nes jau nuo pat dienos pradžios tapsime žvalesni. Įšildytas kūnas ir pagerinta kraujotaka gali tapti puikiu žvalumo ritualu, kuris atstos net ir taip mėgstamą rytinę kavą.

Atkreipiame dėmesį, kad rytinė mankšta neturi būti per daug intensyvi, nes mūsų dar laukia visa darbo diena, kurios metu turime būti darbingi, o ne pavargę jau nuo pat ryto. Specialistai pataria intensyvesnę treniruotę pasilikti antrai dienos pusei ir dirbantiems sėdimą darbą pertraukėlių metu daryti tempimo pratimus.

Fizinį aktyvumą paskirstę per visą dieną pasieksite geriausius rezultatus. Rytą pradėkite mankšta, vėliau esant galimybei rinkitės lipimą laiptais, kas valandą darykite pertraukėles, kurių metu atsitokite ir pasirąžykite, o vakare atlikite intensyvesnę treniruotę.

Dalijamės rytine mankšta, kuri padės sumažinti įtampą, stresą bei pozityviai nuteiks visai dienai.