2022-05-09 442 Peržiūros

Tikriausiai žinome, kaip yra malonu dirbti tvarkingoje, švarioje darbo vietoje. Tvarkinga darbo aplinka padeda susikaupimui ir efektyvesniam darbui. Štai keli patarimai, kurie padės geriau organizuoti malonią darbo aplinką.

Darbo stalas

Prie darbo stalo mes praleidžiame daugiausiai savo laiko, todėl labai svarbu visada palaikyti tvarką būtent čia. Įdėmiai apžiūrėkite darbo stalą ir nuspręskite ko derėtų atsisakyti. Naudokite įvairias dėžutes susidėti smulkius daiktus, pavyzdžiui, sąvaržėlės, tušinukai, pieštukai ir pan. Jeigu dirbate su dokumentais ir ant jūsų stalo jų visada daug, tai geriausias sprendimas yra stalčiukai bei įmautės. Tai padės atskirti dokumentus pagal paskirtį ir visada greitai rasti, kai to reikės, na o ir išvengsite dokumentų susimaišymo.

Nekaupkite nereikalingų daiktų

Daiktų kaupimas yra pirmas žingsnis, kuris gali sugriauti jūsų tvarkingą darbo aplinką. Susikaupę puodeliai, išmėtyti ir jau nereikalingi dokumentai, įvairūs lapeliai labai apkrauna darbo vietą. Dažnai net galime pastebėti ir įvairias šiukšles bei dėmes ant stalo, kurios labai trukdo jums bei aplinkiniams. Galiausiai, dėl šių priežasčių, mažėja jūsų susikaupimas ir darbo efektyvumas. Išmeskite bei patraukite nereikalingus daiktus ir pastebėsite, kad dirbti yra daug maloniau.

Sveikesnė darbo aplinka

Netvarkinga darbo vieta, susikaupę daiktai gali kenkti jūsų sveikatai. Ilgą laiką neprižiūrėta vieta pradeda kaupti dulkes, todėl gali atsirasti įvairios alerginės reakcijos, sloga, varginti galvos skausmai. Palaikykite švarą, reguliariai susitvarkykite savo darbo vietą, nuvalykite dulkes. Svarbu nepamiršti, kad darbo vietoje turi būti ir malonu, todėl, kad darbe geriau jaustumėtės, galite pasistatyti vazonėlį, arba įrėminti nuotrauką, su jums maloniu vaizdu, taip jūsų darbo aplinka taps jaukesne ir jausitės komfortiškiau.

Pertaukėlės

Kad ir kaip yra svarbu tvarkinga darbo aplinka, tačiau nepamirškime ir tinkamai dirbti. Kadangi prie darbo stalo praleidžiame labai daug laiko, labai svarbu nepamiršti pailsėti. Pertraukėlės yra reikalingos tam, kad jūs nepervargtumėte. Trumpi atokvėpiai, pasivaikščiojimai būtini tiek jūsų kūnui, tiek geresnei protinei veiklai. Atlikite keletą pratimų, pailsinkite akis, išeikite į lauką, arba tiesiog pabendraukite su kolegomis. Tai ne tik leis jums atsikvėpti, bet ir pagerins jūsų nuotaiką bei savijautą.