2024-09-26 463 Peržiūros

Klaipėdietė Jurgita reiškia padėką „Mano BŪSTO“ Klientų atstovui Gediminui už profesionalų ir nuoširdų darbą sprendžiant namo priežiūros problemas. Pasak klientės, įmonės atstovo dėmesys detalėms ir šiltas bendravimas padeda dėl savo namų jaustis ramiai ir užtikrintai.

„Labai džiaugiuosi, kad tokie jauni žmonės taip stengiasi dėl kliento. Gediminas puikiai prisitaikė prie mano tvarkaraščio, netgi atėjo po darbo valandų apžiūrėti problemas ir įvertinti situaciją. Toks rūpestingumas tikrai paliko didelį įspūdį,“ – dalijosi įspūdžiais Jurgita.

Nepaisant to, kad dalis darbų dar tik laukia savo eilės, klientė tiki, kad situacija ir toliau gerės. „Mes laukiame, kada bus pradėti jau kiti darbai, bet svarbiausia, kad jaučiamės morališkai palaikomi. Gediminas suteikė vilties, kad problemos bus išspręstos iki galo, greitai ir kokybiškai,“ – pasakojo klaipėdietė.

Klientė taip pat pabrėžė, kad Gediminas ne tik dirbo su rangovais, bet ir nuolat bendravo su kitais gyventojais, įtraukiant juos į sprendimų priėmimą.

„Jis derino visas detales, kad kainos būtų palankios visiems gyventojams, ir atsižvelgė į mūsų nuomonę. Tai tikrai svarbus požiūris,“ – teigė gyventoja Jurgita.

Klientė pabrėžė, kad su tokiu atsidavimu ateityje viskas bus išspręsta sklandžiai. „Džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTO“ komanda dirba taip atsakingai ir rūpestingai. Tikiu, kad ir toliau galėsime sklandžiai bendradarbiauti,“ – džiaugėsi gyventoja.

„Mano BŪSTO“ Klientų atstovas Gediminas Gervė sako, kad šio daugiabučio namo gyventojai yra tikrai aktyvūs, o sulaukti iš jų padėkų – geriausias darbo įvertinimas.

„Dar nespėjome sutvarkyti visų name esančių problemų, bet greitu metu tikrai sutvarkysime, kadangi dirbti su aktyvia bendruomene išties yra produktyvu. Jau aptarėme planuojamą laiptinės remontą, tad galima sakyti, kad viskas tikrai vyksta pozityviai! Labai smagu sulaukti padėkų, kai gyventojai vertina mūsų darbą bei kai kreipiasi su noru ir pozityvumu, tuomet aš stengiuosi dėti visas pastangas ir padėti įgyvendinti visus norus bei pagerinti namo gyventojų gyvenimo kokybę,“ – pasakojo „Mano BŪSTO“ Klientų atstovas G.Gervė.