
Daugiabučių gyventojai žino: netikėtai dingęs vanduo, šiluma ar elektra gali sukelti nemažai rūpesčių. Tačiau įvykus tokiems gedimams, namus administruojančios įmonės „Mano BŪSTAS“ komanda reaguoja nedelsdama – net ir sudėtingų avarijų padariniai Šiauliuose likviduojami operatyviai.
Greitis – kasdienės praktikos dalis
Gedimų pasitaiko – ypač senesnės statybos daugiabučiuose, kur inžinerinės sistemos jau gerokai susidėvėjusios. Tačiau daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano BŪSTAS“, gali jaustis ramūs – įmonės avarinė tarnyba dirba be poilsio dienų ir visada pasirengusi reaguoti žaibiškai.
„Mūsų išskirtinumas – reakcijos greitis. Kai daugiabutyje įvyksta avarija, mūsų komanda nelaukia nei ryto, nei pirmadienio. Veikiame iš karto, kad gyventojams kuo greičiau būtų atstatytas vandens, šilumos ar elektros energijos tiekimas, kadangi turime nuosavą avarinę tarnybą“, – sako „Mano BŪSTO“ Šiaulių regiono vadovas Virginijus Dobrovolskas.
Į daugumą pranešimų avarinė tarnyba atvyksta greičiau nei per valandą. Darbai vykdomi ir naktimis, savaitgaliais bei švenčių dienomis – prireikus pasitelkiami rangovai. „Visais atvejais tikslas tas pats – padaryti viską, kad gyventojai kuo trumpiau liktų be būtiniausių patogumų“, – pabrėžia V. Dobrovolskas.
Pasirūpina net geriamuoju vandeniu
Būna situacijų, kai dėl avarijos vandens tiekimo atkurti iškart nepavyksta. Tokiais atvejais, jei tik yra poreikis ir remonto darbai užtrunka ženkliai ilgiau, gyventojams įmonė pasiruošusi nemokamai pristatyti geriamąjį vandenį 5 litrų talpos buteliais.
„Nors situacijų pasitaiko įvairių, visada siekiame, kad iki tos pačios dienos pabaigos name būtų atkurtas vandens, šilumos ar elektros tiekimas. Dėka tinkamai sudėliotų vidinių procesų ir modernių sprendimų, ilgalaikių sutrikimų daugiabučiuose pastaruoju metu nefiksuojame“, – akcentuoja V. Dobrovolskas.
Dažniausi gedimai – pažįstami ir prognozuojami
Dažniausiai avarinės tarnybos kviečiamos dėl trūkusio vamzdyno, nuotekų užsikimšimo, elektros gedimų butuose ar šildymo sistemos sutrikimų, ypač šildymo sezono pradžioje.
Kadangi dauguma namų – senesnės statybos, tokių atvejų vis dar pasitaiko. Tačiau, kaip pabrėžia V. Dobrovolskas, kiekvieną incidentą įmonės specialistai kruopščiai analizuoja. Ieškoma priežasčių, stebima, ar gedimai nesikartoja.
„Jei matome, kad bėdos name kartojasi, gyventojams siūlome prevencinius sprendimus – arba lokaliai tvarkyti problemas, arba imtis kapitalinio remonto, priklausomai nuo masto. Visuomet siekiame rasti optimalų kainos ir naudos santykį“, – sako jis.