Dėl namo priežiūros kylančias problemas padeda spręsti „Mano BŪSTO“ aptarnaujamam namui priskirtas klientų atstovas. Jis kiekvieną dieną susiduria su įvairiais iššūkiais, tačiau būtent jie motyvuoja ir padeda judėti pirmyn, kad klientai laiku gautų geriausios kokybės paslaugas. Apie iššūkius, klientų pasitenkinimą ir darbo kasdienybę pasakoja ilgametis „Mano BŪSTO“ darbuotojas, klientų atstovas Kęstutis Pašvenskas.
Esate klientų atstovas. Kokios tai pareigos?
Tai yra nuolatinis veiksmas – profesionalus bendravimas su gyventojais yra tik viena pareigų dalis. Gyventojų susirinkimų organizavimas ir geriausiai gyventojų poreikį atitinkančių darbų identifikavimas taip pat yra žinių ir profesionalumo reikalaujanti dalis. Rangovo darbų terminų ir kokybės užtikrinimas yra visų padalinių bendradarbiavimo ir atsakomybės rezultatas.
Kokias problemas padedate spręsti daugiabučių gyventojams?
Problemų spektras yra neapsakomai įvairus – nuo šildymo, vamzdynų, elektros ar pastato konstrukcijų, iki sąskaitų išaiškinimo, kiemo gerbūvio ar nedrausmingų kaimynų.
Ar klientai laimingi, kad jų namui yra priskirtas konkretus žmogus, šiuo atveju – Jūs?
Visi gyventojai džiaugiasi, kad gauna tikslius atsakymus iš to paties klientų atstovo, į kurį neretai kreipiasi ir vardu. Taip pat gyventojai džiaugiasi, kad ir į papildomus klausimus klientų atstovas gali atsakyti iš karto, be informacijos paieškos kompiuteryje.
Laimingiausi yra bendrijų pirmininkai ir kiti namo gyventojų įgalioti asmenys. Smagu skaityti tokius pranešimus: „norėčiau užsakyti administratoriaus skambutį dėl namo klausimų“.
Su kokiais didžiausiais iššūkiais susiduriate kasdieniame darbe?
Su laiko planavimo ir prioritetų identifikavimo iššūkiu – kaip suspėti ir skirti pakankamai dėmesio gyventojams atsakant į kreipinius, planuoti ir laiku vykdyti balsavimus, tinkamai ir aiškiai pateikti informaciją. Sprendžiant neplanuotas problemas realiu metu (pvz. resursų atstatymo), kartais reikia pasirinkti, kuri problema yra svarbesnė.
Jau 8 metus dirbate būsto priežiūros srityje. Kaip per tiek metų, Jūsų akimis, keitėsi daugiabučių aptarnavimas?
Daugiabučių aptarnavimo kokybė nuolatos gerėjo. Pavyzdžiui, vis dar pasitaiko, kai reikia ieškoti medžiagos buvusių kolegų el. paštuose, popieriniuose archyvuose, nes anksčiau pokalbiai nebūdavo fiksuojami ar įrašomi. Dabar visi kliento kreipiniai, nepriklausomai nuo kreipimosi kanalo, yra sistemose ir pasiekiami keliais mygtuko paspaudimais, o tai labai taupo laiką ir leidžia dirbti kur kas efektyviau.
Kokią įsimintiniausią padėką gavote iš kliento ir ką ji jums reiškia?
Padėkos visuomet yra malonus įvertinimas, kuris skatina darbuotoją labiau stengtis, yra pavyzdys kolegoms. Pastaruoju metu gyventojai labai dėkoja dėl įteisintų ir sumontuotų kelio užtvarų, kurie išsprendžia automobilių statymo problemas daugiabučių kiemuose. Gyventojai šią naudą jaučia kiekvieną dieną.