2023-01-16 623 Peržiūros

Prieš didžiąsias metų šventes netikėtai dingęs šildymas ne juokais išgąsdino vieno uostamiesčio daugiabučio namo gyventojus, tačiau „Mano BŪSTO“ specialistai pasirūpino, kad šventes klientai pasitiktų jaukiai ir šiltai.

„Mano BŪSTO“ darbuotojai kiekvieną dieną sulaukia kone pusšimtį iškvietimų, tarp kurių dominuoja kanalizacijos užsikimšimai, elektros gedimai, problemos su vandens ar šilumos tiekimu. Nepaisant darbų gausos, įmonės specialistai stengiasi kuo skubiau gelbėti į bėda patekusius klientus ir tvirtina, kad geriausia motyvacija už suteiktą pagalbą – nuoširdi gyventojų padėka.

Prieš pat šventinį laikotarpį Klaipėdos H. Manto g. 18 gyventoja susidūrė su itin nemalonia situacija – sugedus šildymo sistemai bute ėmė vėsti radiatoriai. Moteris buvo sunerimusi, kad prie šventinio stalo teks sėsti vėsioje patalpoje.

Vis dėlto situacija netapo kritine. Nors dėl šventiniu laikotarpiu išaugusios avarinės tarnybos iškvietimų gausos gyventojai teko palaukti „Mano BŪSTO“ specialistų, įmonės klientė Audronė džiaugiasi, kad atvažiavę specialistai detaliai paaiškino gedimo priežastį, labai greitai ją pašalino ir radiatoriai vėl pradėjo šilti.

„Iš tiesų džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTO“ darbuotojai situaciją išsprendė gan greitai, atsižvelgiant į tai, kad toks įvykis atsitiko prieš šventes ir žinojau, kad pagalbos gali tekti palaukti. Bet paskambinusi į įmonės Klientų centrą buvau nuraminta – klientų konsultantai pažadėjo nepalikti bėdoje ir galiausiai viskas išsisprendė“, – apie išgelbėtas šventes pasakojo Audronė.

„Nors esu dar nauja „Mano BŪSTO“ klientė, tačiau jaučiu labai didelį rūpestį ir malonų bendravimą“, – pridūrė H. Manto g. 18 namo gyventoja.

Bendrovės Klaipėdos regiono vadovas Laimonas Žemaitis sako, kad nesvarbu darbo ar poilsio diena, anksti ar vėlai, „Mano BŪSTO“ specialistai savo klientams visuomet stengiasi laiku suteikti pagalbą. Ne išimtis ir šis atvejis – įmonės avarinės tarnybos ekipažas net ir šventiniu laikotarpiu nepaliko klientės bėdoje.

„Stengiamės, kad kiekvienas klientas gautų kokybišką ir greitą aptarnavimą, bet kokiu metu ir esant bet kokioms oro sąlygoms. Džiaugiuosi, kad mūsų darbuotojai reagavo žaibiškai ir profesionaliai“, – pabrėžė L.Žemaitis.

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba kiekvieną dieną pirmoji atskuba į pagalbą klientams, kuomet jų daugiabutyje įvyksta avarija. Į avaringiausius iškvietimus Klaipėdoje avarinės tarnybos ekipažai atvyksta vidutiniškai per 51 minutę. Vidutinis avarijos likvidavimo laikas nuo atvykimo iki darbų pabaigos – vos 30 minučių.